اخبار

دیزنی از یک اپلیکیشن پیام رسان مناسب کودکان رونمایی کرد

شرکت دیزنی به تازگی یک اپلیکیشن پیام رسان جدید به نام Disney Mix را معرفی کرده است که در رده بندی PG قرار می‌گیرد، به این معنی که محتوای این سرویس برای کودکان مناسب است و والدین می‌توانند بدون نگرانی به کودکان خود اجازه دهند که از آن استفاده کنند.
 
این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده و دیزنی تلاش کرده است تا در عین ایمن کردن آن برای کودکان، بیش از حد از طراحی کودکانه و کارتونی استفاده نکند تا کودکان با اشتیاق زیاد از این اپلیکیشن جدید استفاده کنند.
 
افرادی که برای استفاده از این اپلیکیشن ثبت نام می‌کنند باید بالای ۱۳ سال سن داشته باشند و پیام‌ها تنها پس از ارسال و تایید “درخواست دوستی” بین اعضا رد و بدل خواهند شد. برای استفاده از این برنامه سه قانون کلی وجود دارد: اعضا باید به یکدیگر احترام بگذارند، جملات مورد استفاده باید مودبانه باشد و ایمنی اعضا نیز باید رعایت شود.
 
دیزنی به کاربران این پیام رسان هشدار می‌دهد که به منظور حفظ ایمنی از اشتراک گذاشتن جزییات زندگی خود با افرادی که شناختی نسبت به آنها ندارند، خودداری کنند. به این ترتیب اعضا نباید شماره تلفن، آدرس و نام واقعی خود را با اعضایی که شناختی از آنها ندارند، به اشتراک بگذارند.
 

در این اپلیکیشن به منطور امنیت هرچه بیشتر اعضا، برخی از اطلاعات شخصی افراد و هم چنین کلمات نامناسب به صورت خودکار مسدود می‌شوند.
 

در صورتی که محتوای یک مکالمه مغایر با قوانین تعیین شده توسط دیزنی باشد، کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی آیکون “سوت” در گوشه بالا سمت راست صفحه چت، کارشناسان امنیتی دیزنی را در جریان بگذارند تا این مکالمه را چک کرده و به صورت موقت یا دائمی دسترسی کاربر متخلف را به این اپلیکیشن ممنوع کنند.
 

لینک دانلود از اپ استور

لینک دانلود از گوگل پلی

 
در حال حاضر امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها در این اپلیکیشن وجود ندارد اما دیزنی از اضافه شدن این قابلیت در بروزرسانی بعدی خبر داده است. اشتراک گذاری عکس می‌تواند قابلیتی خطرناک محسوب شود و درنتیجه دیزنی باید اطمینان حاصل کند که کودکان از دریافت تصاویر و ویدیوهای نامناسب در امان هستند.
 
علاوه بر قابلیت ارسال و دریافت پیام‌ها و استیکرها، کودکان می‌توانند اخبار، تصاویر و ویدیوهای مختلفی را از Disney Chanell، Disney XD و Disney Movies دریافت کنند. در این برنامه امکان استفاده از چندین بازی تعاملی نیز وجود دارد.
 

Disney Mix
Disney Mix
Disney Mix
Disney Mix
Disney Mix
Disney Mix
Disney Mix
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا