اخبار

رابط کاربری جدید هوآوی بزودی معرفی می شود

هوآوی در نظر دارد بزودی نسخه جدید رابط کاربری محصولات خود را که EMUI نام دارد معرفی کند. اگر شما به رابط کاربری خام اندروید دسترسی داشته باشید، خیلی سریع متوجه خواهید شد که این سیستم عامل به صورت اولیه چقدر ساده بوده و خیلی سریع می تواند برای کاربر تکراری باشد. به دنبال این موضوع و همچنین برای ارائه ویژگی های اختصاصی به کاربران، شرکت ها اقدام به طراحی و توسعه رابط کاربری مخصوص گوشی های هوشمند خود می کنند. همانطور که گفته شد، این موضوع می تواند راه را برای قابلیت های مخصوص باز کرده و همچنین می تواند هماهنگی مناسبی را میان نرم افزار و سخت افزار دستگاه ایجاد کند. هواوی یکی از پرچمداران این بحث بوده و مدت هاست که رابط کاربری اختصاصی خودش را با نام EMUI توسعه می دهد. این شرکت با ارائه نسخه های جدید از اندروید، نسخه هایی هماهنگ با این سیستم عامل را از رابط کاربری خودش منتشر می کند.

رابط کاربری هوآوی بروزرسانی می شود

هواوی اخیرا اعلام کرده است که در هنگام برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ از ورژن جدید رابط کاربری خودش نیز رونمایی خواهد کرد. رابط کاربری EMUI 10.0 براساس سیستم عامل اندروید Q توسعه یافته و به زودی بر روی گوشی های هوشمند این شرکت پیاده سازی خواهد شد. گفته می شود که در این کنفرانس بیش از ۵۰۰۰ توسعه دهنده از سراسر جهان حضور پیدا کرده و شاهد معرفی جدیدترین دستاوردهای شرکت در حوزه های مختلف فناوری خواهند بود. براساس برگزارکنندگان این کنفرانس، آقای وانگ چنگلو به عنوان مدیر بخش تجاری نرم افزار هواوی وظیفه سخنرانی درباره رابط کاربری را برعهده خواهد داشت. اگرچه هواوی تا به امروز اطلاعاتی از نسخه از رابط کاربری در اختیار رسانه ها قرار نداده، ولی پیش بینی می شود که EMUI 10 دارای یک فونت جدید بوده و بازطراحی آیکون ها و المان ها را نیز تجربه کند.

گفتنی است که براساس پیشرفت ها صورت گرفته، از این پس کاربران می توانند به صورت نرم تری از قابلیت مولتی تسکینگ استفاده کنند. همانطور که می دانید این ویژگی به شما اجازه می دهد که برخی از کارهای خود را به صورت همزمان و در پنجره های مختلف از یک صفحه نمایش انجام دهید. در نسل جدید رابط کاربری هواوی قابلیت  GPU Turbo 4.0اضافه شده و همچنین نسل دوم از کامپایلر ARK نیز حضور خواهد داشت. بد نیست بدانید که جی پی یو توربو وظیفه اجرای سریع تر بازی ها را داشته و کامپایلر معرفی شده نیز به منظور عملکرد مناسب رابط کاربری در طولانی مدت طراحی شده است. علاوه بر این موضوع برخی از فعالان و کارشناسان معتقد هستند که این کنفرانس محل رونمایی کردن از سیستم عامل هانگ منگ یا آرک هواوی نیز خواهد بود که البته هنوز این شرکت نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا