اخبار

راه اندازی سرویس انتقال وجه نقد بین کاربران آیفون

سرویس انتقال وجه برای کاربران آیفون در راه است

اپل به دنبال بستن قرارداد با شرکت های مالی برای راه اندازی سیستم انتقال وجه نقد نقطه به نقطه برای کاربران خود است.
با این سرویس کاربران آیفون قادر خواهند بود برای یکدیگر، به‌صورت دیجیتال مبالغی ارسال و دریافت کنند.
این شرکت سرویس جدید خود را احتمالا اواخر سال جاری میلادی رونمایی کند و در اختیار کاربرانش قرار دهد.
هرچند هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این سرویس و عرضه‌ی عمومی آن مشخص نیست. سرویس اپل را نمی‌توان اولین سیستم ارسال و دریافت پول به‌صورت نقطه به نقطه خواند؛ چراکه سرویس‌های دیگری نظیر  venemo از پی‌پال و Squel Cash  نیز وجود دارند که موفقیت بزرگی در این زمینه کسب کرده‌اند.
این شرکت در حال حاضر نیز در حال عقد قرارداد با شرکت ویزا است و در نظر دارد کارت‌ بانکی پیش‌پرداخت در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اتصال به اپل پی

بر این اساس می‌تواند به شبکه‌ی دبیت ویزا و سرویس ارسال و دریافت پول نقطه به نقطه نیز متصل باشد،؛ به‌طوری‌که برای مثال اگر کاربر مبلغی به‌صورت دیجیتال از کاربر دیگری دریافت کند، قادر خواهد بود این مبلغ را از طریق کارت پیش‌پرداخت خود خرج کند. این کارت همچنین امکان وصل شدن به اپل‌ پی دارد و از این‌رو می‌توان از آن در فروشگاه‌‌های فیزیکی و آنلاین نیز به‌راحتی استفاده کرد.
همانطور که میدانید این شرکت به دنبال گسترش برنامه پرداخت خود به نام اپل پی نیز هست. بسیاری از متخصصان و منابع نزدیک به این شرکت به این نکته اشاره کرده‌اند که استفاده از اپل‌پی کمتر از حد انتظار بوده و از این‌رو اپل در تلاش برای افزایش تعداد کاربران فعال این سرویس است.
پیش‌بینی ۳۶ میلیارد دلاری ظرفیت تراکنش‌های اپل پی در سال ۲۰۱۶ نیز  بسیار پایین‌تر از پیش‌بینی قبلی ۲۰۷ میلیارد دلاری این شرکت است. اغلب فروشگاه‌های فیزیکی هنوز از اپل پی پشتیبانی نمی‌کنند و مزایای این سرویس در دید عموم بیشتر از کارت‌ بانکی معمولی نیست.
اپل

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا