اخبار

رایتل امکان انتخاب شماره دلخواه با سرشماره ۰۹۲۰ را میسر کرد

رایتل امکان انتخاب شماره دلخواه با سرشماره ۰۹۲۰ را میسر کرد

علاقه مندان می­توانند با استفاده از طرح انتخاب شماره رایتل نسبت به خرید شماره دلخواه خود اقدام کنند.

rightel-number

 
به گزارش سایت تخصصی موبایلستان به نقل از روابط عمومی رایتل، علاقه مندان می­توانند با استفاده از طرح انتخاب شماره، نسبت به خرید شماره دلخواه سیم­کارت دایمی رایتل با سرشماره ۰۹۲۰  اقدام کنند.
در روش خرید با شماره انتخابی، فرد شماره­ی مورد نظر خود را وارد کرده و در صورت موجود بودن شماره مورد نظر، وارد فرآیند ثبت­نام و خرید می­شود و همچنین در صورت عدم موجود بودن آن، تعدادی شماره، مشابه شماره انتخابی به وی پیشنهاد داده خواهد شد.
قیمت سیم­کارت دایمی با شماره انتخابی، ۱۲۰ هزارتومان است که درواقع هیچ افزایشی نسبت به قیمت مصوب آن ندارد و  برای این سیم­کارت  انتخابی یک بسته مصرفی یک ماهه به صورت هدیه ارایه خواهد شد.
همچنین در شیوه خرید سیم­کارت دایمی با شماره تصادفی که در واقع همان روشی است که تا کنون افراد می­توانستند به ثبت نام و خرید این نوع از سیم­کارت بپردازند، در بازه زمانی ارایه این طرح، ثبت­نام و خرید، مشمولِ ۵۰ درصد تخفیف خواهدشد و به مشترک یک بسته مصرفی یک ماهه نیز به همراه سیم­کارت خریداری شده به عنوان هدیه ارایه خواهد شد.
گفتنی است سرویس­های موجود در بسته مصرفی به همراه سیم­کارت، شامل ۱۰ هزار دقیقه مکالمه رایتلی، ۱۰ هزار پیامک رایتلی و ۱ گیگابایت اینترنت عادی قابل استفاده در بازه زمانی ۳۰ روز است.
براساس این گزارش انتخاب شماره دلخواه تنها از طریق وب­سایت رسمی رایتل و با قیمت مصوب ۱۲۰ هزار تومان صورت می­گیرد. دریافت ۵۰ درصد تخفیف خرید سیم­کارت دایمی بدون انتخاب شماره، علاوه بر وب­سایت رایتل از طریق فروشگاه­های اصلی رایتل نیز امکان پذیر است.
جهت سفارش شماره دلخواه خود اینجا را کلیک کنید
پایان خبر/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا