اخبار

رفع مشکلات دوربین هواوی P10 با اولین آپدیت ارسالی آن

همانطور که می دانید پیش‌فروش هواوی p10 در کشورهای متعددی آغاز شده است؛در هر صورت کمپانی چینی آپدیت جدیدی عرضه کرده است که بعضی از مشکلات دوربین را برطرف می‌کند.

به نظر می‌رسد این آپدیت ابتدا در اروپا قابل دانلود خواهد بود؛ بنابراین برای کاربران اروپایی که گوشی هوشمند هواوی p10 را به دست آورده‌اند، امکان دانلود وجود دارد همچنین حجم این آپدیت ۲۶۰ مگابایت است.

 مشکلی که پس از بروزرسانی برطرف خواهد شد، فعال نشدن دوربین از طریق گوگل Voice است. همچنین مشکلی که در صفحه پیش‌نمایش دوربین وجود دارد، توسط هواوی برطرف خواهد شد.
جدا از مشکلات ذکرشده، هواوی اعلام کرده است که این آپدیت باعث می‌شود عملکرد کلی و پایداری گوشی هوشمند بالاتر برود و تجربه کاربری روان‌تری به کاربر ارائه دهد. در نظر داشته باشید که با نصب این آپدیت همچنان از سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ و رابط کاربری EMUI 5.1 استفاده خواهید کرد و تغییری در آن‌ها اعمال نمی‌شود.
به طور قطع این آپدیت اطلاعات کاربر را حذف نمی‌کند؛ اما توصیه می‌شود که قبل از نصب آن، از اطلاعات موجود در تلفن هوشمند، از سیستم خود پشتیبان تهیه کنید.باید منتظر ماند و دید که هواوی چگونه می تواند باگ های مربوط به این گوشی را به طور مستمر رفع و عیب یابی نماید.
هواوی p10

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا