اخبار

رندرهایی از نوکیا ۵.۱ پلاس فاش شد

نوکیا ۵.۱ پلاس نام محصول جدیدی از HMD Global است که انتظار می‌رود با دوربین دوگانه روانه بازار شود. امروز رندر‌هایی از این تلفن هوشمند فاش شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
برند نوکیا تحت نظر کمپانی HMD توانسته محبوبیت خوبی در بازار به دست آورد. این کمپانی محصولات مختلفی را روانه بازار کرده است. چندی پیش سه محصول جدید تحت برند نوکیا معرفی شدند و حال رندر‌هایی از یک تلفن هوشمند دیگر منتشر شده که گفته می‌شود نوکیا ۵.۱ پلاس نام دارد. البته نام‌هایی که نوکیا برای محصولاتش انتخاب می‌کند هم رسانه‌ها و هم کاربران را سردرگم کرده است. زیرا در نام گذاری از اعداد و حتی گاهی اعداد اعشاری استفاده می‌شود و برخی از محصولات نیز دارای نسخه ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هستند.

مطالب مرتبط:


به نظر می‌رسد که HMD بعد از عرضه نوکیا ۵ و نوکیا ۵.۱، قصد دارد تا محصول میان‌رده دیگری را با نام نوکیا ۵.۱ پلاس معرفی کند. OnLeaks رندر‌هایی از این محصول را منتشر کرده است که از طریق آن‌ها می‌توان دوربین پشتی دوگانه دستگاه را مشاهده کرد. حضور دوربین دوگانه در یک محصول میان‌رده موضوعی است که چندان دیده نمی‌شود و اغلب این دستگاه‌های بالارده هستند که از چنین قابلیتی بهره می‌برند.

نکته دیگر در خصوص نوکیا ۵.۱ پلاس به نمایشگر آن مربوط می‌شود. این محصول دارای یک زایده در قسمت فوقانی نمایشگر خواهد بود. انتظار می‌رود که نوکیا ۵.۱ پلاس به صورت جهانی عرضه شود. نوکیا X6 هم که از چنین نمایشگری بهره می‌برد، توانست مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد.
در خصوص مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما ابعاد دقیق آن را می‌دانیم. نوکیا ۵.۱ پلاس ابعادی ۱۴۹.۵ در ۷۱.۹ در ۸ میلی‌متری خواهد داشت. یک نمایشگر ۵.۷ اینچی برای آن در نظر گرفته شده و پردازش‌های دستگاه نیز توسط پردازنده مدیاتک Heilo P23 انجام می‌شوند.

اگر HMD قصد معرفی چنین محصولی را داشته باشد، احتمال می‌رود که این اقدام در اواخر ماه آگوست (مرداد – شهریور) در رویداد IFA 2018 صورت گیرد. نظر شما در خصوص نوکیا ۵.۱ پلاس چیست؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا