اخبار

رندر جدید ال جی جی ۷ ThinQ نشان از وجود هوش مصنوعی در آن می دهند

ال جی مشخصا بر روی یک گوشی پرچم دار جدید در حال کار بود. حال اطلاعات و رندر جدید گوشی جدید این شرکت، ال جی جی ۷ ThinQ در فضای مجازی دست به دست می شود.
بر روی رندر در صفحه نمایش در حالت بوت، عبارت ThinQ مشخص شده که نشان دهنده وجود هوش مصنوعی در این گوشی است، چرا که در دل ال جی وی ۳۰ ThinQ نیز ال جی از این قابلیت استفاده کرده بود.
البته به نظر می رسد که در قسمت چپ این گوشی نیز دکمه ای قرار داده شده تا بتوان از قابلیت های هوش مصنوعی از طریق این دکمه استفاده برد. این قابلیت ها شامل AI CAM و QLens است که به ترتیب امکان تجزیه و تحلیل محیط و تنظیم دوربین مطابق با آن و شناسایی مکان، غذا، کتاب و غذا و غیره را فراهم می کند.
البته رندرهای دیگری نیز از این گوشی به دست رسیده بود که کاملا و به طور مشخص نشان دهنده حاشیه های کم و لبه باریک آن بودند.
ال جی جی 7 Thinqصفحه نمایش ۶٫۱ اینچی با پنل LCD و نسبت تصویر ۱۸:۹، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از جمله سخت افزار اصلی این گوشی است. دوربین اصلی G7 ThinQ با پیکربندی دوگانه میزبان سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی بوده و وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داده می شود.
انتشار خبرهایی مبنی بر استفاده از پنل های LCD پس از آن قوت گرفت که برخی منابع مدعی شدند کمپانی کره ای برای کاهش هزینه ها از پنل OLED استفاده نخواهد کرد.
بنابراین به نظر می رسد که ال جی به جای اولد از پنل های صفحه نمایش MLCD استفاده کند. علاوه بر این هزینه تولید این نوع پنل هم از OLED کمتر بوده و ۳۵ درصد انرژی کمتری نیز مصرف می کنند.
 


بیشتر بخوانید:

ثبت اختراع جدید تلفن همراه تاشوی ال جی

ال جی سازنده صفحه نمایش گوشی های هواوی خواهد بود

شایعاتی در رابطه با ال‌جی G۷

ال جی جی ۷ در دو مدل OLED و LCD عرضه می شود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا