اخبار

رندر میت ۱۰ رونمایی شد

#beyondGalaxy هشتگی بود که هواوی از آن برای رونمایی از میت ۱۰ خود استفاده کرد. ادعایی که مشخص می کند میت ۱۰ فراتر از گلکسی نوت ۸ خواهد بود.
همان‌طور که می‌دانید پرچم‌دار جدید هواوی، فبلت میت ۱۰ است که بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ شهریور) در آلمان معرفی خواهد شد. به‌تازگی، رندرهای جدید این گوشی توسط OnLeakes@ فاش شده است که طراحی میت ۱۰ را با دوربین دوگانه و کلید فیزیکی هوم فاش می‌کند.
البته جالب اینجاست که در رندر های فاش شده، خبری از بی حاشیه بودن این گوشی نیست و این طراحی کمی فبلت را به عقب می کشاند.
این رندر ها نشان دهنده دو بامپر بالا و پایین در این گوشی نیز هستند که البته به نظر این دو قسمت قطعی نمی رسد.در لبه‌ی پایین دستگاه، حسگر اثرانگشت جای گرفته است و در لبه‌ی بالا، دوربین سلفی به همراه بلندگوی مخاطب دیده می‌شود. جای‌گیری سنسور اثر انگشت در لبه‌ی پایین نمایشگر از زمان عرضه‌ی هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس در گوشی‌های رده‌بالای این سازنده مرسوم شد؛ به همین جهت، میت ۱۰ نیز از این موضوع پیروی خواهد کرد.
این گوشی دارای جک ۳٫۵ میلیمتر و یو اس بی کابل C نیز می باشد.تصاویر فاش شده، به طراحی پنل پشتی گوشی میت ۱۰ نیز اشاره می‌کند. همان‌طور که گفته شد، در فبلت جدید هواوی شرکت سازنده از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد؛ در این دوربین، از ترکیب دو سنسور مونوکروم (سیاه و سفید) و RGB (رنگی) استفاده می‌شود.
Kirin 970 تراشه ای که با PNU نیز می تواند برخی از پردازش ها را انجام دهد مرکز اصلی این گوشی را به همراه ۶ گیگابایت رم تشکیل می دهد. فرکانس هسته‌های پردازشی این تراشه، حداکثر به ۲.۸ گیگاهرتز می‌رسد و واحد پردازش گرافیکی Mali-G71 قدرت چیپ‏ست kirin 970 را برای پردازش محتوای گرافیکی تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود فبلت رده‌بالای جدید هواوی با ۶۴ گیگابایت حافظه عرضه شود.
شرکت هواوی در هنگام رونمایی از تراشه کرین ۹۷۰، اعلام کرد که تراشه جدیدش در سری گوشی‌های میت ۱۰ به کار گرفته خواهد شد؛ به همین جهت، احتمالاً بیش از یک مدل از سری میت ۱۰ در مهرماه معرفی می‌شود. مدل استاندارد که فاقد نمایشگر بدون حاشیه است، احتمالاً در کنار میت ۱۰ پرو که برای رقابت با گوشی‌های بدون حاشیه بازار رونمایی خواهد شد؛ سری میت ۱۰ را تکمیل خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا