اخبار

روش فعال/غیر فعال کردن اطلاعیه برنامه ها در Android 6.0 Marshmallow

disable-peeking

از زمان انتشار سیستم عامل Android 5.0 Lollipop تمام اطلاعیه ها در بالای صفحه نمایش گوشی های هوشمند به نمایش در می آیند اما شاید خیلی از شما ها از اینکه اطلاعیه تمام برنامه ها مدام در بالای صفحه نمایش گوشیتان به نمایش در بی آید احساس خوبی نداشته باشید، زیرا که شاید شما فقط بخواهید که اطلاعیه بعضی از برنامه ها به نمایش در بی آید. خب به همین دلیل نیز در سیستم عامل Marshmallow این امکان به کاربر داده می شود تا خود تصمیم بگیرد که کدام یک از برنامه ها از ویژگی peeking بهره ببرند. بنابراین شما به راحتی می توانید در بالای صفحه نمایش  گوشی هوشمندتان از اطلاعیه برنامه های مد نظر خود مطلع شوید. در ادامه به شما طریقه انجام اینکار را می گوییم.
 

  1. به بخش تنظیمات رفته و سپس وارد بخش “Sound & Notification (صدا و هشدار)” شوید.
  2. به بخش “App notifications (اطلاعیه برنامه)” بروید.
  3. خب در اینجا لیست تمام برنامه های شما به نمایش در می آید، در این قسمت ما تصمیم گرفتیم تا اطلاعیه برنامه BlockQuest در بالای صفحه نمایش گوشی هوشمندمان به نمایش در بی آید.
  4. بعد از انتخاب برنامه ذکر شده به محیط تنظیمات برنامه منتقل شدیم و گزینه “Allow peeking (اجازه دادن برای پشتیبانی از قابلیت peeking)” را فعال کردیم.
  5. بعد از یه مدت زمانی نیز اگر دیگر نیازی به اطلاعیه این برنامه نداشتید به راحتی می توانید به بخش ذکر شده بروید و گزینه “Allow peeking (اجازه دادن برای پشتیبانی از قابلیت peeking)” را غیر فعال کنید.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا