اخبار

رونمایی اسپیکر های ضد آب Splash Tunes در IFA 2016

کمپانی کمتر شناخته شده FresheTech، برای آن دسته از افرادی که عادت دارند در هنگام حمام کردن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند، روز گذشته از سری اسپیکر های ضد آب Splash Tunes در IFA 2016 رونمایی کرد که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به گجت‌های مختلف را هم داراست.
این اسپیکرهای ضد آب که تا پایان ماه از خرده فروشی TNW با ۵۹ درصد تخفیف قابل سفارش هستند، همان‌طور که گفته شد قابلیت اتصال به سایر گجت‌های هوشمند از طریق بلوتوث را دارا می‌باشند، به طوری که حتی در زیر دوش نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.
مدل ION Audio Water Rocker این سری امکان فاصله گرفتن تا ۱۰۰ متر از بخش فرستنده خودش را که دستگاه‌ها و موبایل‌های مختلف در آن قرار می‌گیرند، دارد و به این ترتیب قسمت اسپیکر آن که کاملاً ضدآب و مقاوم است، می‌تواند روی آب شناور مانده و حتی امکان استفاده از رادیوی FM را هم برای افراد ایجاد کند. در سوی دیگر مدل ION Audio Sound Splash از یک قلاب برای آویزان شدن از سری دوش حمام یا قرار گرفتن روی دیوار بهره می‌برد، با این حال دارای میکروفن داخلیست که قابلیت پاسخگویی به تماس‌های گوشی متصل شده را فراهم می‌کند.
طبق اعلام شرکت سازنده، سری اسپیکر های ضد آب Splash Tunes با قیمت ۲۰ دلاری به بازار عرضه میشوند.
منبع :thenextweb

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا