اخبار

رونمایی اپل از مک پرو ۲۰۱۹

شرکت اپل مک پرو جدید خود را رونمایی کرد. این مک پرو جذاب و قدرتمند است. شرکت اپل بعد از کنفرانس WWDC 2019، از جدیدترین سخت افزارها و سیستم عامل خود رونمایی خواهد کرد. مک پرو جدید یکی از این محصولات است که به کاربران و دوستداران محصولات اپل معرفی خواهد شد.

شرکت اپل، مک پروی جدید خود را با طرحی متفاوت ارائه کرده و کاربران می توانند قطعات آن را ارتقاء دهند. یک پروسسور ۲۸ هسته ای Xeon  اینتل در این مک پرو تعبیه شده است. البته یک سیستم خنک کننده قوی هم در این سیستم به کار رفته و در حدود ۳۰۰ وات انرژی تولید می کند.

اسلاتی برای جاگذاری یک رم ۵/۱ ترابایتی مشخص شده است. کاربر می تواند از سه نمایشگر ۸k یا ۱۲ نمایشگر ۴k به طور همزمان تصاویر و ویدیوهایی را تماشا کند. کاربر می تواند مک پرو جدید را با چرخ جابجا کند. این مشخصات نشان می دهد که شرکت اپل گام های بلندی را برای تصاحب بازار برداشته است. ۸ اسلات PCI Express داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ۲ پورت USB-A و ۲ پورت USB-C در این محصول کار گذاشته شده است. یک پاور ۴/۱ کیلوواتی قدرت این سیستم را تامین می کند که در نوع خود بی نظیر است.

۳ فن خیلی بزرگ در پشت این سیستم قرار گرفته تا دمای سیستم را کاهش دهند. در واقع این سه فن هوای خنک بیرون را وارد سیستم کرده و در نهایت فنی که در جلو کارگذاشته شده هوای وارد شده را خارج می کند. کاربر باید به طور مستقیم و با ستون فقراتی که خمیده نشده می تواند به نمایشگر نگاه کند.

اندازه مانیتور این سیستم ، ۳۲ اینچ و با رزولوش ۶K  بوده و می توان تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی را مشاهده کرد. روشنایی مانیتور ۱۰۰۰ نیت بوده که تا ۱۶۰۰ نیت قابلیت ارتقاء دارد. قیمت مک پروی استاندارد، ۵۹۹۹ دلار، و قیمت مانیتور آن، ۴۹۹۹دلار است.

مشخصات سخت افزاری سیستم پایه مک پرو

  • پروسسور اینتل Xeon
  • حافظه SSD به مقدار ۲۵۶ گیک
  • رم ۳۲ گیگ
  • کارت گرافیک Radeon Pro 580X

این سیستم قدرتمند و جذاب، پاییز امسال رونمایی خواهد شد.


 

بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا