اخبار

رونمایی رسمی از Meizu MX5 مجهز به بدنه فلزی و سه گیگابایت رم


 
 
 
دستگاه هوشمند Meizu MX5 یکی از گوشی‌های هوشمند چینی است که در چند ماه اخیر بارها و بارها خبرهای مختلفی در باره آن منتشر شده است. تصاویر غیر رسمی زیادی در کنار ویدئوهای مختلف و البته بنچمارک‌های دربرگیرنده آزمایش بر روی این گوشی منتشر شد تا نهایتا امروز از این گوشی هوشمند به طور رسمی رونمایی شد.
 
بدنه Meizu MX5 از فلز ساخته شده است و در قسمت پایین صفحه‌نمایش از یک کلید فیزیکی هوم استفاده شده است. کلید هوم mTouch شبیه کلیدی است که پیش از این در دیگر دستگاه‌های تولیدی Meizu مشاهده کرده بودیم. لازم به ذکر است که این کلید به عنوان اسکنر تشخیص اثر انگشت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. MX5 از صفحه‌نمایش ۵ اینچی تمام اچ‌دی با تراکم ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ از نوع Super AMOLED در کنار سه گیگابایت رم بهره می‌‌برد.
 
 
 

 
 
 
 
در داخل گوشی نیز از پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی Helio X10(MT6795) تولیدی مدیاتک در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 و البته باتری ۳۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته شده است. این گوشی هوشمند با قابلیت mCharge به‌منظور بهره‌گیری از قابلیت شارژ سریع روانه بازار خواهد شد تا بتوانید در مدت ۳۰ دقیقه میزان شارژ گوشی را از صفر به ۵۰ درصد برسانید.
 
 
 

 
 
 
در پشت این گوشی هوشمند از دوبین ۲۰.۷ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.3) بهره گرفته شده است که در کنار فلش ال‌ای‌دی و همچنین قابلیت فوکوس لیزری خودکار قرار گرفته است. در قسمت جلویی نیز از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. اندروید لالی‌پاپ به همراه رابط کاربری Flyme 4.5 در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و قابلیت ارتباطی ۴G LTE از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هوشمند است.
 
 
 

 
 
 
Meizu MX5 تنها ۷.۶ میلی‌متر ضخامت داشته و ۱۴۹ گرم وزن دارد. این گوشی هوشمند از بعد ظاهری یادآور طراحی‌های گوشی‌های قدیمی‌تر Meizu است. اسپیکر این دستگاه نیز بار دیگر در قسمت پشتی آن قرار گرفته است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های خاکستری و طلایی روانه بازار خواهد شد. MX5 در مدل‌های مجهز به حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد که ارزان‌ترین مدل تولیدی ۲۹۰ دلار قیمت خواهد داشت. مدل ۳۲ گیگابایتی ۳۲۲ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی نیز ۴۰۳ دلار قیمت خواهند داشت.
 
 
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا