اخبار

گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (بخش سوم)

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

بخش سوم مراسم با ورود سوزانا داسیلوا به‌عنوان مدیر استراتژی محصولات این شرکت به روی صحنه آمد تا اطلاعات کامل‌تری درباره این محصول را به کاربران ارائه دهد.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

او دوربین نیرومند و قلم اس را به‌عنوان بزرگ‌ترین مزایای برجسته بر روی گلکسی نوت ۸ دانسته و به تغییر استفاده از دوربین تلفن همراه هوشمند در گذر زمان اشاره کرده و قابلیت اجرای سریع برای دسترسی فوری به دوربین را به حضار معرفی نمود.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

سرانجام معرفی رسمی دوربین گلکسی نوت ۸٫ یک دوربین دوقلو که به گفته داسیلوا، تعریف دوربین تلفن همراه را تغییر خواهد داد. یکی از این عدسی‌ها قابلیت زاویه دید باز دارد و علاوه بر آن برای نخستین بار در جهان، هر دو دوربین به قابلیت پایدارسازی دیجیتالی تصویر مجهز هستند.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

یک اقدام عجیب از سامسونگ! داسیلوا در اقدامی غیرمرسوم، کیفیت تصویر گلکسی نوت ۸ را در وضعیت دو تصویر در کنار هم، با تصویر برداشت شده توسط آیفون ۷ پلاس مقایسه کرد که این امر تا حد بسیار زیادی غیرقابل‌باور بود زیرا هر دو تصویر دقیقا در یک لحظه و در یک زاویه برداشت شده‌اند و عملا امکان برداشت آن‌ها با دو دوربین با زاویه‌ای دقیقا همزمان در همان لحظه، غیرممکن است.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

در ادامه مقایسه با آیفون ۷ پلاس ادامه داشت و نتیجه فیلم‌برداری دو دستگاه نیز بر روی صفحه به نمایش درآمد و پس از آن نیز قابلیت زوم زنده یا live focus برای برداشت تصاویر ویژه معرفی شد. برای این کار نیز از یکی از همکاران دیگر به‌عنوان سوژه عکس دعوت شد و این قابلیت به‌صورت زنده مورد آزمایش قرار گرفت.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

ادامه سخنان داسیلوا نیز به معرفی سایر قابلیت‌های دوربین از جمله زوم‌های متفاوت حسگرهای دوقلو اختصاص داشت تا اینکه نوبت به معرفی امکانات مربوط به قلم این سیستم رسید. همچنین او دوباره اقدام به آزمودن قابلیت‌های قلم اس بر روی صحنه پرداخت.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

یکی از قابلیت‌های ویژه این قلم، فرمت انیمیشن استاندارد برای افزودن متن دست‌نویس به عکس‌ها است می‌توان عکس‌های دست‌کاری شده به این روش را توسط آن با دیگران به اشتراک گذاشت.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

دیگر قابلیت ویژه گلکسی نوت ۸ و قلم آن نیز ایجاد فهرست کارهای روزانه‌ای است که می‌توان آن‌ها را به‌صورت دست‌نویس بر روی صفحه ایجاد کرده و در صورت نیاز دست‌کاری و ویرایش کرد.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

در ادامه یکی از مدیران دیگر شرکت سامسونگ به نام جاناتان وانگ به روی صحنه دعوت شد تا قابلیت‌های بیشتری از این محصول را به حاضرین معرفی کند.

رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸

نخستین قابلیت ویژه معرفی شده توسط وانگ، قابلیت دستورات سریع بود. در ادامه نیز امکان دسته‌بندی هوشمند تصاویر و قابلیت‌های بیکسبی به‌عنوان سوژه سخنرانی او مورد استفاده قرار گرفتند.

گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (بخش اول)

گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (بخش دوم)

گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (بخش جهارم)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا