اخبار

گزارش کامل موبایلستان از رونمایی گلکسی اس ۹ (بخش سوم)

رونمایی گلکسی اس ۹
در این گزارش چند بخشی می‌توانید رونمایی از گلکسی اس ۹ را با جزئیات فراوان و تصاویر متعدد مشاهده کرده و ببیند که سامسونگ عملا چگونه پرچم‌دار خود را به جهانیان معرفی کرد.
رونمایی گلکسی اس ۹
دی جی که که همه را آماده پذیرش محتوای جدید کرده بود، گلکسی اس ۹ را محصولی دانست که تجربه آینده را برای کاربران به همراه می‌آورد و پس‌ازآن نخستین ویدیوی مربوط به رونمایی گلکسی اس ۹ در سالن پخش شد.
پس از پخش ویدیو بود ه جاستین دنیسون به‌عنوان نایب‌رییس واحد بازاریابی سامسونگ برای ادامه رونمایی گلکسی اس ۹ به روی صحنه آمد.
رونمایی گلکسی اس ۹
دنیسون می‌گوید که تلفن‌ها دیگر به‌جای قرار داشتن روی گوش ما، بیشتر مقابل صورت ما هستند و برای همین هم ما نمایشگرهای Infinite را برای تعاملات اجتماعی با تلفن‌های همراه طراحی کردیم. بر همین اساس هم نمایشگرهای خودمان را بر پایه تجربه کاربران طراحی نمودیم تا بتوانند با استفاده بهینه از دستگاه خود، بازتاب خودشان را در دستگاه ببیند. فضای نمایشگر بیشتر شده است و هیچ چیز اضافه‌ای در آن وجود ندارد که بخواهد در کارکرد این تلفن همراه تاثیر منفی داشته باشد.
 
رونمایی گلکسی اس ۹
این تأکیدهای دنیسون بر روی نمایشگر دستگاه با نمایش تصاویری از گلکسی اس ۹ در پس‌زمینه همراه هستند و نمایشگر زیبای این محصول هم به‌خوبی می‌تواند با گفته‌های او سازگار باشد. در ادامه مراسم رونمایی گلکسی اس ۹ نیز دنیسون به سراغ یکی از مشکلاتی رفت که بیشتر کاربران آن را بزرگ‌ترین ایراد گلکسی اس ۸ می‌دانستند.
 
رونمایی گلکسی اس ۹
او به پنل پشتی دستگاه اشاره کرده و گفت که سامسونگ با گرفتن بازخورد کاربران، بخش پشتی دستگاه را دوباره بازبینی و طراحی کرده است. البته تصاویر نشان از بازگشت سامسونگ به دو نسل قبل دارند و انقلابی درزمینهٔ طراحی به چشم نمی‌خورد. با این حال، این نشست برای رونمایی گلکسی اس ۹ طراحی شده است و نباید انتظار داشت که سامسونگ نکات منفی این تلفن همراه یا سایر محصولات خود را در آن مطرح کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا