اخبار

رکورد قدرتمندترین پردازنده گوشی با نام Asus ثبت شد

شرکت Qualcomm  بزرگترین شرکت تولید کننده پردازنده های هوشمند، با دستیابی به تکنولوژی ساخت قوی ترین پردازنده، این تکنولوژی را در جهت طراحی گوشی های هوشمند پر قدرت در اختیار شرکت Asus قرار داده است.
 
شرکت Asus یکی از پیشگامان تکنولوژی، قدرتمندترین پردازنده حال حاضر در میان گوشی های هوشمند را در اختیار گرفته است. این شرکت که به  تازگی از گوشی “Zenfone 3 Deluxe” خود با پردازنده ۸۲۰ رونمایی کرده است، هواداران را در انتظار رونمایی از محصول جدید این برند بین المللی مجهز به پردازنده ۸۲۱ قرار داده است.

 

شرکت Asus که از پیشتر به تولید و طراحی گوشی های هوشمند ابرقدرت شهرت داشته است، با همکاری شرکت Qualcomm  دست به تحولی بزرگ در صنعت این نوع از گوشی ها زده است؛ باز طراحی گوشی Zenfone 3 Deluxe با پردازنده ای جدید.
 
گوشی Zenfone 3 Deluxe از برند Asus، که ماه می گذشته وارد دنیای تکنولوژی شد، مجهز به پردازنده Snapdragon 820 بود که با توجه به همکاری این دو شرکت، تصمیم بر ارتقای این گوشی هوشمند و باز طراحی آن با تجهیز به پردازنده   ۸۲۱ Snapdragon  شد. این گوشی همچنین با داشتن مشخصاتی از قبیل رم ۶ گیگابایتی قدرتمندترین گوشی حال حاظر به حساب می آید.

 

کارشناسان معتقدند اقدامات انجام شده در باز طراحی این گوشی هوشمند، قدرتی خارق العاده را در اختیار این گوشی و کاربران آن قرار می دهد که قدرت پردازنده را ده درصد از مدل پردازنده ۸۲۰ و سرعت را ۲٫۴ گیگاهرتز افزایش می دهد.
 
از دیگر ویژگی های خارق العاده گوشی Zenfone 3 Deluxe، می توان به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ، کیفیت دوربین ثانویه ۲۳ مگاپیکسلی ، ویژگی زوم اتوماتیک بر روی تصاویر و چهره ها، اندروید ۶، کیفیت صفحه نمایشگر AMOLED  ۵٫۷ اینچی و همچنین حس گر اثر انگشت از ویژگی های منحصر بفرد این گوشی هوشمند است که تا کنون عنوان قدرتمندترین گوشی سال را به خود اختصاص داده است.
شرکت Asus همچنین در طی کنفرانسی گوشی هوشمند جدید این برند را معرفی و از رونمایی قریب الوقوع این محصول خبر داده است. در این میان شرکت چینی سازنده و طراح گوشی ها ی هوشمند، گجتی را  با نام ” LeEco” معرفی کرده است، که قدرتمندترین گوشی این برند در ماه های آینده خواهد بود. این گوشی هوشمند که در دست طراحی قرار دارد، مجهز به پردازنده Snapdragon 823 خواهد بود که قدرتی اسطوره ای را برای گوشی های هوشمند به ارمغان می آورد.
در ادامه این شرکت از پیش فروش گوشی هوشمند Zenfone 3 Deluxe مجهز به پردازنده ۸۲۱ Snapdragon   در اواخر ماه سپتامبر خبر داد و افزود قیمت این محصول تا کنون ۸۰۰ دلار تخمین زده شده است که نسبت به تجهیزات دیگر امکان افزایش قیمت نیز برای آن قابل تصور خواهد بود.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا