اخبار

زمان رونمایی از گوشی اچ تی سی وان M9 مشخص شد

HTC One M9_Gold_3V
اخبار و شایعات زیادی در مورد گوشی جدید شرکت HTC در وبسایت ها هست ، در این جا می خواهیم به شما کاربران بیان کنیم زمان رونمایی از گوشی اچ تی سی وان M9 مشخص شد.
حال مشخص گشته که شرکت تایوانی قصد دارد در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین)، از تلفن همراه جدید خود با نمایشگری بزرگتر و البته مشخصات سخت افزاری برتر از M9، پرچمدار فعلی خود، رونمایی به عمل آورد.
این مراسم تحت عنوان شعاری مبنی بر “More than One” یا «بیش از یک» در تاریخ ۸ آوریل برگذار می گردد و تصویر موجود بر روی دعوت نامه، خبر از یک طراحی مشابه با پرچمداران این شرکت به نام One،‌ اما با اندکی تفاوت می دهد.
اگر به دقت به این دعوتنامه بنگرید، اینچنین گمان خواهید برد که این اسمارت فوت از یک دوربین دو گانه بهره خواهد برد؛ گویا تایوانی ها علاقه ی بسیاری به استفاده از این نوع دوربین ها دارند زیرا همانگونه که مطلعید، در پرچمدار نسل پیش آنها به نام M8 نیز از همین نوع مکانیزم دوربین استفاده شده بود. دوربین دوم و کوچکی که در بالای موبایل قرار می گیرد، در اصل وظیفه به ثبت رساندن برخی جزییات اضافه تر را بر عهده دارد.
تا به اینجای کار، اطلاعات و تصاویر لو رفته به ما خبر می دهند که M9+، از یک نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن QHD، یک چیپست مدیاتک قوی (یا به احتمال زیاد اسنپدراگون ۸۱۰) و به احتمال زیاد یک اسکنر اثر انگشت در کلید Home خود (مانند سامسونگ و آیفون)‌ بهره خواهد برد.
این رویداد در پکن صورت می پذیرد و اعتقادها بر این است که تلفن همراه مورد بحث، صرفا در بازار آسیا عرضه خواهد گشت و خبری از راه یافتنش به بازارهای غربی نخواهد بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا