اخبار

زمان عرضه و قیمت گلکسی نوت ۸ سامسونگ

سامسونگ دیشب طی مراسمی از گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی قدرتمند خود رونمایی کرد. به‌تازگی جزئیات تکمیلی بیشتری نیز اعلام شده است که از پیش‌فروش گلکسی نوت ۸ از ۲۴ آگوست (۲ شهریور) خبر می‎دهد. اگر کاربران در این بازه ۱ ماه یعنی تا ۲ مهرماه اقدام به پیش خرید این گوشی نمایند می توانند به همراه فبلت نوت ۸ از یک دستگاه Gear 360 سامسونگ نیز بهره ببرند.
شرکت سامسونگ، فبلت گلکسی نوت ۸ را در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)، عرضه خواهد کرد و اپراتور T-Mobile برای عرضه این فبلت در ایالات متحده، قیمت ۹۳۰ دلار در نظر گرفته است؛ مدل ۶۴ گیگابایتی، تنها نسخه‎ای از گلکسی نوت ۸ خواهد بود که در ایالات متحده به فروش می‎رسد. با این‏‎حال، شرکت سامسونگ فبلت جدیدش را با ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه در کشورهای دیگر عرضه خواهد کرد.
مشخصات اصلی گلکسی نوت ۸ ، نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل؛ ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‎کند و فضای ذخیره‌سازی آن‌ را حداکثر می‌توانید تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش دهید. فبلت جدید سامسونگ با تراشه اکسینوس ۸۸۹۵ به صورت جهانی و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در ایالات متحده راهی بازار می‏‏‎شود.
مهم‌ترین مشخصه گلکسی نوت ۸، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی ان است که از دو لنز واید و تله‌فوتو بهره می‎گیرد. به همین جهت، دوربین اصلی از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی خواهد کرد و هر دو لنز از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‏‌کند. ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک شاتر ۸ مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر امکان‌پذیر خواهد بود و باید اشاره کرد که دوربین سلفی، به قابلیت «فوکوس خودکار» مجهز شده است.
پس از این همه جزییات ، فبلت نوت ۸ را می توان با استفاده از DEX نیز به صورت دسکتاپ به کار برد.
 

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. درود استاد خواستم بدونم شما اطلاع دارین که نوت ۸ هم مثل اس ۸ پیش فروش برا ایران هم میشه یا نه اگه اشتباه نکنم خودتون توی موبایلستان اعلام پیشفروش اس ۸ کردین و یکی از فروشنده ها هم دی جی کالا بود الان خواستم ببینم اینجا منتظر اعلام و معرفی فروشگاه اینترنتیش باشم یا نه چون نوشتین ۲ شهریور الان ۳ خبری نیست برا تولد کسی میخوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا