اخبار

زنفون ۵ لایت با دو دوربین دوقلو رونمایی خواهد شد

زنفون ۵ لایت

در انتهای ماه میلادی جاری در کنگره جهانی موبایل، کمپانی ایسوس از خانواده جدیدی از تلفن همراه هوشمند خود یعنی زنفون ۵ رونمایی خواهد کرد. زنفون ۵ نیز مشابه با دیگر دستگاه‌های این کمپانی شامل چندین تلفن همراه هوشمند می‌شود که برای انواع مختلفی از کاربران در نظر گرفته‌شده است. یکی از این دستگاه‌ها ایسوس زنفون ۵ لایت نام دارد که می‌توانید هم‌اکنون آن را در تصویر بالا مشاهده کنیم.
بر اساس گزارش‌های یادشده، زنفون ۵ لایت با دوربین دوقلوی ۵ مگا پیکسلی در بدنه جلویی خود و دوربین دوقلوی ۱۶ مگا پیکسلی در بدنه پشتی‌اش همراه خواهد بود. همچنین صفحه‌نمایش این دستگاه به‌صورت فول اچ دی(با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2160 پیکسل) و با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸:۹ عرضه می‌شود. بر اساس گزارش‌ها گذشته اندازه این تلفن همراه هوشمند نیز ۶ اینچ خواهد بود.
ایسوس زنفون ۵ لایت ازنظر طراحی بسیار مشابه با زنفون ۵ خواهد بود. تفاوت اصلی‌ای که هم‌اکنون می‌توانیم از روی تصاویر این دو تلفن همراه هوشمند شاهد باشیم مربوط به دوربین پشتی است که در زنفون ۵ اصلی در سمت چپ و در زنفون ۵ لایت در مرکز و دقیقاً بالای حسگر اثرانگشت واقع‌شده است. اسم زنفون ۵ لایت نیز نشان می‌دهد که این دستگاه به‌اندازه زنفون ۵ اصلی قدرتمند نخواهد بود. بااین‌حال، هم‌اکنون اطلاعاتی از پردازنده‌های قرارگرفته بر روی این تلفن‌های همراه هوشمند در دست نداریم.
ایسوس قصد دارد تا سری جدید زنفون ۵ را در تاریخ ۲۷ ماه فوریه رونمایی کند اما درباره دستگاه‌هایی که قرار است تا در این مراسم رونمایی کند اطلاعاتی در دسترس نداریم. بااین‌وجود ما حدس می‌زنیم که حداقل یکی از تلفن‌های همراه هوشمند مربوط به این خانواده در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ میلادی به همراه معرفی سری مربوط به آن رونمایی شود. بااین‌وجود باید دید که تصمیم ایسوس در این رابطه چه خواهد بود و ارائه نظری قطعی دراین‌باره در شرایط فعلی غیرممکن است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا