اخبار

ساخت گوشی میزو پرو ۵ مینی به تعویق افتاد

در حالی که کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) در حال معرفی پرچم‌دار خود شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 )بود و خبرهای خوبی مانند معرفی گوشی شیائومی می ۴ اس ( Xiaomi Mi 4s ) را به طرفداران خود می‌داد، متوجه شدیم که کمپانی Meizu با اتفاقات ناگواری دست و پنجه نرم می‌کند. شایعه شده بود که این کمپانی در حال ساخت گوشی میزو پرو ۵ مینی ( Meizu PRO 5 mini ) است که در آن از یک تراشه ۱۰ هسته‌ای MT6797 مدیاتک استفاده شده، اما بخاطر وقوع زلزله احتمالا ساخت این گوشی به تعویق افتاده و حتی احتمال دارد که به طور کامل کنسل شود.
همانطور که در مقدمه خواندید میزو پرو ۵ مینی قرار بود که دارای مشخصاتی مانند پردازنده‌ی ده هسته‌ای MT6797، صفحه‌ی ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۳۲ / ۶۴ گیگابایتی باشد. اما پیامی در صفحه‌ی جامعه مجازی چینی weibo متعلق به لی نان، یکی از مسئولین کمپانی قرار گرفت که زلزله‌ی اخیر تایوان باعث شده تا چندین منابع میزو آسیب ببیند، که خیلی از آن‌ها مرتبط با محصول معرفی نشده‌ی کمپانی هستند. بنابراین در این پست مشخص شده که چنین گوشی در دست ساخت بوده و به احتمال زیاد ساخت آن به تعویق افتاده و حتی احتمال دارد که به طور کامل کنسل شود.
میزو یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های شرقی‌ست (منظور آسیا است) که مانند کمپانی شیائومی شهرت بالایی در ساخت گوشی‌های قدرتمند با قیمت کم دارد. البته یک تفاوت اصلی که با شیائومی مشاهده می‌شود این است که چند وقتی‌ست Meizu  محصولات خود را با همکاری فروشندگان رسمی در جهان عرضه می‌کند.
در گذشته کمپانی ادعا کرده بود که توانسته در سال ۲۰۱۵ بیش از ۲۰ میلیون گوشی بفروش رساند و قصد دارد که در سال ۲۰۱۶ این میزان را افزایش نیز دهد. باید دید که حادثه اخیر چقدر در فروش محصولات این کمپانی تاثیر گذار خواهد بود.
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا