اخبار

سازنده گوشی ۴ دلاری Freedom 251 در حال پس دادن پول خریداران است !

اوایل ماه گذشته بود که کمپانی هندی به نام Ringing Bells توجه همگان را از سرتاسر جهان به خود جلب کرد. این کمپانی گوشی ۴ دلاری به نام فریدوم ۲۵۱ ( Freedom 251 ) ساخته بود که مشخصات سخت افزاری جالبی نیز داشت. حال به نظر می‌رسد آنطور که باید ماجرا پیش برود نرفته و کمپانی در حال پس دادن پول سی هزار خریدار است که مبلغ گوشی و هزینه‌ ارسال آن را قبلا پرداخت کرده بودند.
درگاه پرداخت برای خرید آنلاین گوشی، یک استارت آپ هندی به نام PayU است که در بیانیه‌ای به همه‌ی خریداران اعلام کرده که پول آن‌ها در حسابی قرار داشته و تا زمانی که کمپانی Ringing Bells گوشی‌ها را در خرداد ماه به دست مشتریان نرساند حق دسترسی به آن حساب و برداشت پول را ندارد.
هرچند آنطور که به نظر می‌رسد کمپانی تصمیم گرفته تا مبلغ پرداختی خریداران را برگرداند. مدیر عامل کمپانی، آقای Mohit Goel اعلام کرده که در آینده کمپانی تنها محصول خود را به صورت پرداخت وجه نقد هنگام تحویل در محل به فروش خواهد رساند و مشتریان زمانی که Freedom 251 را دریافت کردند مبلغ آن را می‌توانند پرداخت کنند.
از زمان معرفی گوشی Freedom 251 اخبار زیادی در مورد این گوشی در فضای مجازی منتشر شده. در اخباری این موضوع بیان شد که فریدوم ۲۵۱ در حقیقت گوشی Adcom Ikon 4 چینی‌ست که کمپانی سعی کرده با مخفی کردن برند گوشی، آن را به عنوان محصول خود معرفی کند. کمپانی به تازگی به کلاه‌‌برداری نیز متهم شد و باید دید که کمپانی Ringing Bells با وجود تمامی این حواشی که دارد می‌تواند به کار خود ادامه داده و گوشی را عرضه کند یا خیر.
منبع: Androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا