اخبار

سازنده ی عنوان Homefront: The Revolution، مشکل افت فریم بازی را تایید کرد

به دنبال انتشار بازی Homefront: The Revolution در هفته ای که گذشت، بازیبازان مشکل افت فریم این بازی را گزارش دادند. حالا استدیوی Dambuster، سازنده ای این بازی، تائید کرده است که فریم بازی آنطوری که ما انتظار داشتیم، نبوده و با انتشار پچ هایی در آینده، این مشکل را بر طرف خواهیم کرد.
این توسعه دهنده در یکی از فروم های این بازی گفته است که : ” این بازی مشکلات بسیاری برای ما داشته است و ما تازه اول راه هستیم. اما ما از عملکرد بازی بخصوص در نرخ فریم ثابت، واهمه داریم چون به درستی کار نمی کند. ما در حال کار روی پچ های اضافه هستیم تا مشکلات بازی را بر طرف سازیم.”
بنا که آنالیز عملکرد اخیری که روی این بازی انجام شده، نسخه ی ایکس باکس وان این بازی از نسخه ی پلی استیشن ۴، عملکرد بهتری در نرخ فریم دارد. در حالی که بنا به گزارش هر دو پلتفرم تمام سخت افزارشان درگیر شده بود. در اولین کاتسنس بازی، کنسول ایکس باکس نرخ فریمی برابر تنها ۳ فریم بر ثانیه دارد، که البته در گیم پلی نیز این میزان وجود دارد.

 نرخ فریم برای این بازی، بسیار کمتر از آن است که سازنده ی این بازی انتظار داشت.
هر دو ویرایش این بازی، در مکان اصلی بازی، نرخ فریمی بین ۲۰ تا ۲۵ فریم دارد، که البته عملکرد نسخه ی ایکس باکس وان نسبتا بهتر است. در صحنه های نبرد داخلی، بازی روان تر اجرا می شود و نرخ فریمی برابر ۳۰ دارد.

بنا به گزارشی که از آنالیز بدست آمده، نسخه ی PC این بازی نرخ فریم بهتری دارد، البته اگر شما کامپیوتری با سخت افزار بالا داشته باشید این اتفاق خواهد افتاد.
جدا از بهبود نرخ فریم بازی، استدیوی سازنده از دیگر مشکلاتی که در آینده رفع خواهد کرد، خبری منتشر نکرده است. این سازنده افزود، بنا به هر پلتفرمی، پچ مخصوصی انتشار خواهد یافت. تمام اطلاعات این پچ، در آینده در روی فروم های این بازی و استیم قرار خواهد گرفت.
در حالی که بازیبازان مجبور هستند برای نصب این پچ صبر کنند، اولین محتوای رایگان این بازی، امروز منتشر شد. این محتوا، شامل لباس های Punk و Anarchist، و بوتسر های Hail Mary برای مد مقاومت می شود. این بوستر ها شامل احیای سریع می شود که به بازیبازان در سختی های بالا، بسیار کمک خواهد کرد.
آقای اسکات باترورث، یکی از منتقدان گیم اسپات، درباره ی این بازی گفته است که: “بخش داستانی این بازی بسیار پخته و کامل است. تیراندازی هم می تواند همراه شوخی باشد یا هم بسیار جدی باشد، اما بخش مخفی کاری بسیار ناپخته و خام است و داستان نیز گیرایی آنچنانی ندارد. و بسیاری اسحله ها و وسایل تکنولوژیکی، از جذابیت بازی کاسته است.”
درطول این چهار سال، ساخت این بازی دستخوش تغییرات فراوانی شده است.  بازی از THQ فقید شروع شد، اما این ناشر در سال ۲۰۱۲ منحل شد، سپس اوایل سال ۲۰۱۳، استدیوی کرایتک امتیاز این بازی را خرید. بعد از یک سال و پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر مشکلات مالی کرایتک، امتیاز این بازی به Deep Silver فروخته شد. این شرکت، استدیوی Dambuster را افتتاح کرد تا سازندگان Homefront، بتوانند در این استدیو به کار خود ادامه دهند.
منبع: Cnet

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا