اخبار

سازندگان Rocket League خبر از اضافه شدن ماد بسکتبال می دهند

در حالی که ماه ها از عرضه بازی Rocket League روی پلتفرم های پلی استیشن ۴، پی سی و نیز اکس باکس وان می گذرد، به نظر می رسد که استودیوی Psyonix قصد ندارد فعلا پشتیبانی از بازی محبوب خود را به اتمام برساند و هر هفته، خبر از انتشار محتویاتی جدید برای Rocket LEague به گوش می رسد.
استودیوی مستقل Psyonix به تازگی در اکانت توییتر خود اعلام کرده که گیمرها می توانند بزودی و در تاریخی نامشخص، منتظر اضافه شدن ماد بسکتبال به بازی باشند که به کلی، روند گیم پلی را تغییر خواهد داد. استودیوی مورد بحث، هم چنین یک اسکرین شات از این ماد منتشر کرده که در آن دنبال شدن گیم پلی از طریق اتومبیل های کلاسیک Rocket League در یک زمین بسکتبال قابل مشاهده است.
بازی Rocket League، پیش از این ماد جدید که در دست کار قرار دارد، مادی مربوط به هاکی روی یخ نیز دریافت کرده بود که تمام گیم پلی را دستخوش تغییرات فراوان کرد. البته جای اشاره دارد که ماد هاکی روی یخ، آنقدرها که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفت؛ چرا که به زعم بسیاری، همخوانی چندانی با گیم پلی رایج Rocket League نداشت و البته بازی را بیش از پیش چالش برانگیز کرده بود.
Psyonix هنوز تاریخ انتشاری برای این ماد جدید که Rocket League Hoops نامیده می شود، ارائه نداده اما می توان انتظار داشت که در ماه آتی میلادی، روی سه پلتفرم اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی در دسترس قرار گیرد. اسکرین شات منتشر شده از Rocket League Hoops نیز در پایین قابل مشاهده است:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا