اخبار

ساعت هوشمند Arrow به همراه دوربین ۳۶۰ درجه رونمایی می شود

همانطور که می دانید galaxy Gear اولین دستگاهی بود که به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز شده بود. حال Arrow ایده ایجاد دوربین ۳۶۰ درجه خود را روی ساعت هوشمند به شبکه های اجتماعی آورده است تا سمت و سوی کاربران را تحلیل و بررسی کند. احتمال می رود ساعت هوشمند جدید Arrow با دوربین ۳۶۰ درجه رونمایی خواهد شد.
این ساعت هوشمند با هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس کار می کند و این محصول به یک دوربین ۱۰۸۰p اچ‌دی مجهز شده که امکان چرخش ۳۶۰ درجه دارد. البته باید اشاره‌ کنیم این دوربین با دوربین‌های ۳۶۰ درجه فرق دارد و در واقع می‌توانید آن‌ را روی مکان دلخواه در حاشیه‌ی نمایشگر، بچرخانید؛ در نتیجه امکان ثبت عکس از زوایای مختلف در دسترس خواهد بود.
این ساعت هوشمند دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است که اطلاعات را نیز می توان به طور مستقیم در آن ذخیره کرد. ساعت هوشمند جدید Arrow به دوربین ۵ مگاپیکسلی ۱۰۸۰p مجهز شده است. این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. وجود این قابلیت باعث خواهد شد تصاویر و ویدیوها با کیفیت بهتری ثبت شوند. وجود قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال در یک دوربین با چنین ابعاد کوچکی، باعث می‌شود محصول مورد بحث جذاب‌تر به‌ نظر برسد.
سازندگان ساعت هوشمند Arrow مدعی شده‌اند که با هر بار شارژ باتری این گجت می‌توان تا ۲۰ ساعت استفاده‌ی ترکیبی از آن انتظار داشت. ظرفیت باتری این محصول ۴۰۰ میلی‌ آمپر ساعت است. از جمله ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به نمایشگر اولد آن اشاره کرد. ساعت هوشمند Arrow سیستم عامل Arrow Wear OS را اجرا می‌کند. بنا به اعلام شرکت نامبرده، این سیستم عامل بر پایه‌ی اندروید ۵.۱ توسعه داده شده است. ساعت مورد بحث همچنین از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ و وای‌فای ۸۰۲.۱۱ بی/جی/ان پشتیبانی می‌کند و به ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که این محصول از بندهای استاندارد ۲۴ میلی‌متری استفاده می‌کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا