اخبار

سامانه جامع صنعت ساختمان (کارگشا) رونمایی شد

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، نشست خبری با حضور مدیران کارکشا و اهالی رسانه در مرکز همایش های بین المللی رایزن به جهت رونمایی از سامانه جامع صنعت ساختمان برگزار شد.
عدم انسجام و یکپارچگی اطلاعات فنی و اجرائی در حوزه صنعت ساختمان، موجب شده است علاوه بر رشد قیمت تمام شده از کیفیت، ایمنی و سرعت پیشرفت مورد انتظار، بهره مند نباشیم. زیرا شناسایی و دسترسی به مهندسین مجرب، تولید کنندگان اصلی، تامین کنندگان دست اول، پیمانکاران و مقاطعه کاران توانمند، اطلاع دقیق از قیمت ها، عقد قراردادهای حقوقی بر حسب قوانین جاری کشور، اخذ مشاوره آنی از متخصصین و امثالهم بسیار دشوار است.
در سالهای اخیر شاهد هستیم که فروشگاه های اینترنتی، فرهنگ خرید کالا را دگرگون کرده اند، اینک کارگشا آمده است فرهنگ استفاده از خدمات مهندسی را با استقرار بر بستر وب متحول سازد. کارگشا، امید دارد مسئولیت اجتماعی خویش را درک کرده و به وظیفه خود در مقابل ملت و کشور به نحوی مطلوب عمل کرده باشد.
 
سامانه جامع صنعت ساختمان (کارکشا)
 
در این مراسم عبدالرضا جباری بنیانگذار سامانه جامع آنلاین صنعت ساختمان، اهداف و چشم انداز این سامانه را برای اصحاب رسانه بازگو کرد.
وی در ابتدا با معرفی مختصر این سامانه گفت: کارگشا خدمات مهندسی در بخش ساختمان را متحول کرده و سرعت و سهولت وضعیت اقتصادی ارائه خدمات مهندسی را قطعی نموده است.
وی افزود: در ۲۸ سال گذشته، به مشکلات و مصائب موجود زیادی در مطالعات، طراحی و اجرا برخورد کردم. به همین دلیل از سال ۹۰ به فکر تحول در این خصوص افتاده و پس از شراکت در یک شرکت IT و آشنایی با کسب و کار دیجیتال، وارد این عرصه شدم. به نظر من جامعیت اطلاعات و خدمات فوق تخصصی در زمینه ساختمان و شهرسازی می تواند این سامانه را از سایر تلاش های صورت گرفته در این حوزه تا به حال متمایز کند.
البته محتوا و سامانه معرفی شده هدف نهایی تیم اجرایی نیست. ما قصد داریم در آینده اهداف جدی تر و هیجان انگیزتری را دنبال کنیم.
وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به این که این سامانه رهبری تحول در ارائه خدمات مهندسی در سطح کشور را عهده دار شده است، ابراز امیدواری کرد که سامانه جامع صنعت ساختمان سرمنشا تحولاتی مثبت در این حوزه باشد.
 


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا