اخبار

سامسونگ احتمالاً بازی های المپیک برزیل را با نسخه ای مخصوص از گلکسی اس ۷ جشن می گیرد

سامسونگ علاقه خاصی به ارایه پرچمداران خود در نسخه های متعدد دارد تا بتواند پاسخگوی نیازهای متفاوت کاربران مختلف باشد. به عنوان مثال سال گذشته این کمپانی نسخه بی نظیر و بسیار زیبای Iron Man گلکسی اس ۶ اج را ارایه داد که شهرت خود را مدیون رنگ قرمز خاصش بود که یک فرد چینی مبلغی قابل توجه پرداخت کرد تا بتواند یکی از آن نمونه گوشی را داشته باشد.
حالا بر اساس اخبار به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد نسخه المپیک گلکسی اس ۷ را ارایه کند. SamMobile به اطلاعاتی دست یافته که به وجود دستگاهی با نام رمز Hero2_Olympic_edition اشاره می کند. پیشتر نیز گلکسی اس ۶ با نام رمزی Hero شناخته شده بود و گلکسی اس ۷ هم به دنبال آن با نام رمز Hero2 همراه بود. پس این نام کد منتشر شده واقعا به چه محصولی اشاره می کند؟
 
از طرفی سامسونگ قصد دارد بازی های المپیک امسال در برزیل را با تبدیل آن به تجربه ای از واقعیت مجازی تبدیل کند بنابراین شاید یک اسمارت فون موضوعی مناسب ترین محصول برای این رویداد عظیم ورزشی باشد. منابع SamMobile ادعا می کنند که دو اپلیکیشن با نام رمزی IOC_Olympic_app و Rio2016_WOW_Olympic_app نیز در دست توسعه هستند. بسیار محتمل است که نسخه المپیک گلکسی اس ۷ با محتوای المپیکی واقعیت مجازی عرضه شود که یک هدست Gear VR هم با آن همراه است. این کمپانی این سیاست را در عرضه گلکسی اس ۷ واس ۷ اج که پیش خرید شده بودند نیز پیاده کرد.
بعلاوه، سامسونگ پیشتر هم مسابقات المپیک را با ارایه گوشی های موضوعی گرامی داشته بود. شاید بعضی از ما به یاد داشته باشیم که گلکسی نوت ۳ در سال ۲۰۱۴ از نسخه المپیک برخوردار بود و گلکسی اس ۷ برای این منظور آماده است. البته نسخه نوت ۳ المپیک تفاوتی با نسخه اصلی نداشت و فقط در بسته بندی آن بلیط های مسابقات اسکیت در استادیوم آمستردام المپیک و یک قاب خاص برای گوشی قرار داده شده بود. حالا به چنین مجموعه ای یک هدست VR هم اضافه کنید تا احتمالا به نسخه المپیک امسال دست یابید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا