اخبار

سامسونگ احتمالا گوشی هوشمند تاشو خود را در اوایل ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد کرد

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به‌احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه خواهد شد. Samsung یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تکنولوژی جهان و اولین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان است سال گذشته این کمپانی توانست با پشت سر گذاشتن غول‌هایی همچون اپل و هواوی عنوان اول کمپانی گوشی ساز جهان را به خود اختصاص دهد.
مدت زمانی است که خبر تولید گوشی تاشو سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شده و هر از گاهی نظرات مختلفی درباره‌ی این محصول به گوش می‌رسد. به‌تازگی خبرگزاری Bloomberg اعلام کرده است که کمپانی سامسونگ در فکر معرفی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشو و قابل خمیدگی است.
در واقع سامسونگ چند سال پیش و در کنفرانس سرمایه‌گذاران خود اعلام کرده بود که این تکنولوژی برای سال ۲۰۱۷ آماده خواهد شد. با این وجود و برای اثبات این مورد که سامسونگ توانایی دارد تا این محصول را برای مشتریان خود مهیا کند، یک جفت از این دستگاه با نمایشگر اولد قابل انعطاف را تولید خواهد کرد. یکی از این دستگاه‌ها به‌مانند یک کیف جمع و جور لوازم آرایش تاشو بوده و دیگری می‌تواند از یک گوشی هوشمند ۵ اینچی به یک صفحه نمایش بزرگ ۸ اینچی تبدیل شود؛ بنابراین چنین محصولی قادر خواهد بود از یک گوشی هوشمند به یک تبلت بزرگ، تغییر شکل دهد.
گوشی هوشمند تاشو می‌تواند میدان نبرد دیگری بین گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی و آیفون اپل به راه اندازد. هر دو کمپانی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به دنبال قدرت نمایی بوده و قصد ندارند تا به‌راحتی سهم این بازار پر منفعت را از دست بدهند. وجود گوشی‌های هوشمند تاشو و نمایشگر‌های قابل انعطاف می‌تواند خون تازه‌ای را به رگ‌های بازار در حال اشباع امروزی تزریق کند.
این گوشی هوشمند تاشو در قالب پروژه‌ای با نام ولی (Project Valley) به نظر می‌رسد که احتمالا در کنفرانس جهانی موبایل که در فوریه ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد، خودنمایی کند. سامسونگ با وجود چنین فناوری مسلما بیشتر از قبل دست نیافتنی خواهد شد.
 
گوشی هوشمند تاشو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا