اخبار

سامسونگ احراز هویت به وسیله اسکنر عنبیه چشم نوت ۷ را به سرویس های بانکی اضافه می کند

شرکت سامسونگ به یک غول تجارتی در همه ی صنایع تبدیل شده است. ما هم اکنون می توانیم تلفن های هوشمند، دستگاه های واقعیت مجازی، ماشین ظرف شویی، یخچال و حتی کولر های ساخته شده توسط این شرکت کره ای را خریداری کنیم.
اما عده ی زیادی از اینکه سامسونگ واحد های تجارتی مختلفی در کشور های گوناکونی دارد که به مشتریان خدمات بانکی و مالی عرضه می کند، اطلاعی ندارند.
یکی از این واحدهای تجاری بخش اوراق بهادار سامسونگ است که گفته می شود دارای ویژگی های امنیتی جدید برای کاربران خود است که برای بالا بردن امنیت معاملات کاربران خود به خوبی مدیریت حساب های خود دست به تولید آن ها زده است.
اسکنر عنبیه چشم به کار رفته در گوشی های گلکسی نوت ۷ تنها یک حیله ی تبلیغاتی نیست بلکه سامسونگ تلاش دارد تا خدمات بانکی خود را با استفاده از این اسکنر انجام دهد.

“احراز هویتی که به وسیله ی اسکنر عنبیه چشم نوت ۷ انجام می شود که با گواهی احراز هویت دیجیتال عمومی همراه است در دسترس سیستم تجاری موبایل سامسونگ قرار خواهد گرفت.” سخنگوی رسمی بخش اوراق بهادار سامسونگ

اما این چیزها در همین جا به پایان نمی رسند، سایر شرکت های معاملات سهام در کره ی جنوبی نیز می خواهند یک سیستم امنیتی مشابه با استفاده از مزایای تکنولوژی عنبیه چشم تعبیه کنند.
این اولین بار نیست که شرکت سامسونگ تلاش می کند تا تکنولوژی اسکن عنبیه چشم را وارد صنعت بانکی کند. بانک های بسیاری در کره جنوبی به سامسونگ ملحق شده اند تا به مشتریان اجازه دهند تا با استفاده از نوت ۷ هویت خود را برای انجام خدمات بانکی تایید کنند.
اگرچه تلاش برای تایید هویت بوسیله ی اسکنر عنبیه چشم با گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ شروع نشده است اما سامسونگ به کمک سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند برای ورود بزرگتر این تکنولوژی به صنایع اقتصادی و مالی نیاز دارد.
همکاری های آینده میان سامسونگ و سازندگان گوشی های هوشمند و بانک ها به این امر کمک شایانی می کند. این اتفاق این نکته را به ما یادآوری می کند که چگونه تکنولوژی های خوب مورد اقبال کاربران قرار می گیرد و باعث می شود که همه از آن استفاده کنند.
منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا