اخبار

سامسونگ از مشارکت با نایک خبر داد

سامسونگ از مشارکت با نایک خبر داد:

اپلیکیشن نایک پلاس، تجربه‌ای متفاوت برای دوندگان

سامسونگ الکترونیکس با مشارکت شرکت نایک، اپلیکیشن دویدن نایک پلاس (Nike+ Running App) را برای دستبند هوشمند جدید Gear S معرفی کرد. این اپلیکیشن برای اولین بار با استفاده از امکانات ارتباطی بلوتوث و ۳G موجود در این دستبندهای هوشمند، تجربه‌ای عالی را برای دوندگان و علاقه‌مندان به ورزش فراهم می‌آورد.

چان وو پارک معاون تیم راهبردی محصول در بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس، در این رابطه گفت: «ما از ورود اپلیکیشن Nike+ (نایک پلاس) به مجموعه Gear سامسونگ بسیار هیجان‌زده هستیم. دستبند هوشمند Gear S سامسونگ، با طراحی ارگونومیک مناسب و با بهره‌مندی از حسگرهای متعدد، GPS (جی‌پی‌اس) و استاندارد IP67، در خدمت سلامت و تناسب اندام کاربران است. این دستبند با اپلیکیشن Nike+ به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ثبت رکوردها، موفقیت‌ها و به اشتراک گذاردن آن‌ها، تجربه جذاب‌تر و شادتری را از ورزشِ دو داشته باشند.»

کاربران دستبند Gear S با اپلیکیشن دویدن Nike+ که از قبل روی دستبند نصب شده، می‌توانند گوشی خود را در خانه بگذارند و از مسیر دو و میزان پیشرفت خود مطلع بمانند. دوندگان می‌توانند در میانه راه با یک نگاه به مچ خود، به سادگی از اطلاعات آماری از جمله مسافت، سرعت، ضربان قلب و انرژی مصرف شده به واحد NikeFuel، آگاه شوند. این اپلیکیشن همچنین دارای یک پخش‌کننده موسیقی است که به دوندگان امکان می‌دهد با یک بار لمس صفحه، فهرست موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این اپلیکیشن با استفاده از امکان ارتباطی ۳G موجود در Gear S سامسونگ، دوندگان را از تشویق‌های دوستان خود در دنیای مجازیمطلع می‌کند تا انگیزه بیشتری برای ادامه راه پیدا کنند.

آدام راث قائم مقام برند جهانی نایک درباره همکاری با سامسونگ گفت: «برنامه Nike+، تجربه مردم از ورزش را عوض کرده است. این برنامه به دوندگان انگیزه می‌دهد تا با ثبت فعالیت‌ها، آگاهی از میزان تمرین‌ها و پیشرفت‌ها، به چالش کشیدن دوستان و در نهایت به اشتراک‌گذاری همه این موارد در شبکه‌های اجتماعی‌، بیشتر، طولانی‌تر و سریع‌تر بدوند. تلفیق این برنامه با Gear S سامسونگ، به دوندگان بیشتری فرصت می‌دهد تا به جامعه نایک پلاس بپیوندند و از منافع این سرویس ویژه بهره‌مند شوند.»

برنامهNike+ (نایک پلاس) از هنگام شروع عرضه در سال ۲۰۰۶ این فرصت را برای دوندگان فراهم آورده تا آمار دویدن خود را اندازه‌گیری، ثبت و آن را با جامعه جهانی ورزشکاران به اشتراک بگذارند و مقایسه کنند. این اپلیکیشن با بهره‌گیری از فناوری GPS برای ثبت مسیر، آمار لحظه‌ای سرعت، طول مسیر و میزان پیشرفت کاربران را ارائه و کنترل می‌کند. این برنامه همچنین امکاناتی مانند Nike+ Challenges، دریافت پیام‌های تشویق دوستان، امکان به اشتراک‌گذاری عکس در رسانه‌های اجتماعی، بازخورد صوتی زنده و امکان پخش موسیقی را ارائه می‌کند. امکانات Nike+ Coach نیز برنامه‌های تمرینی کاملی را فراهم آورده و به دوندگان کمک می‌کند برای مسابقات‌ آماده شوند. جامعه کاربران این برنامه در جهان، تاکنون بیش از یک میلیارد مایل دویده و ثبت کرده‌اند.

پایان خبر./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا