اخبار

سامسونگ اینترنت شلوارها را معرفی کرد !!!

بعد از اینترنت چیزها، حالا نوبت اینترنت شلوارها رسیده و سامسونگ در اقدامی بی‌سابقه، مدل‌هایی از شلوار هوشمند ساخته و نام آن را مد اینترنت شلوارها (Internet of Trousers Fashion Range) گذاشته است.
شلوار هوشمند سامسونگ ترکیبی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و جدیدترین مد است. این شلوار مجهز به تراشه ARTIK است که آن را قادر به برقراری ارتباط با اپلیکیشن Smarter Fabric Care می‌کند.
یکی از ویژگی‌های مهم این شلوار فناوری وای-فلای (Wi-Fly) است که باعث می‌شود زمانی که زیپ شلوار هوشمند شما بیش از سه دقیقه باز باشد، هشداری به گوشی هوشمندتان بفرستد و شما را از باز بودن زیپ شلوار باخبر کند.
همچنین قابلیتی به نام Get Up در آن وجود دارد که با استفاده از سنسورهای تعبیه شده در شلوار، عدم فعالیت کاربر در مدت زمان طولانی را تشخیص می دهد و حداقل یک بار در ساعت با ارسال اطلاعیه او را از نشستن طولانی، مطلع می کند.
در واقع، اگر سه ساعت با این شلوار در جایی بنشینید، جیب پشت شلوار با شوک الکتریکی خفیف به شما هشدار می دهد و مجبورتان می کند که بلند شوید و فعالیت بدنی انجام دهید.
ویژگی دیگری به نام Keep-Your-Pants-On Mode برای این شلوار در نظر گرفته شده است. سامسونگ از پردازنده زیستی در این شلوار استفاده کرده که داده های زیستی از جمله ضربان قلب و سطح تعریق بدن را اندازه گیری می کند. هنگامی که این شاخص بیش از حد بالا باشد، کاربر یک یادآوری برای خنک نگه داشتن خود دریافت می کند.
این شلوار قابلیت دیگری به نام Fridge Lock دارد. این قابلیت به شما کمک می کند که پرخوری نکنید. در واقع این قابلیت بسته به اندازه دور کمر کاربر، هنگامی که تشخیص دهد که کاربرش پرخوری کرده، به صورت خودکار سیگنالی به یخچال می فرستد. در این حالت یخچال قفل می شود و تا زمانی که پدر و مادر و یا فردی که سرپرستی شما را برعهده دارد، اجازه ندهد، نمی توانید قفل یخچال را باز کنید.
در واقع، سامسونگ با این کار، اکوسیستم مد خود را به سوی شرکت های دیگر و به ویژه شرکت های تولید پوشاک سنتی باز می کند. این شرکت ادعا می کند که لباس هوشمندش با فناوری های پیشرفته موجود در اشیای هوشمند دیگر، سینک خواهد شد.
منبع: فناوران

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا