اخبار

سامسونگ با تبلت های جدید شگفتی خواهد آفرید

تبلت های جدید سامسونگ محصول جدید این شرکت است که به همین زودی عرضه خواهند شد. شرکت سامسونگ تاییدیه این تبلت ها را نیز دریاف کرده است. گوشی گلکسی نوت ۱۰ گوشی جدید سامسونگ است که طی ماه های بعدی رونمایی خواهد شد. اکنون بسیاری از رسانه ها  و کاربران به این گوشی توجه می کنند.

علاوه بر این، شرکت سامسونگ تبلت های جدید خود را نیز به همین زودی معرفی خواهد کرد. حداقل سه تبلت جدید را رونماییی خواهد کرد. گلکسی Tab S5  یکی از جدیدترین تبلت هایی است که عرضه خواهد شد. این تبلت در ماه اوت رونمایی و معرفی خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی کار گذاشته شده است.

معرفی و عرضه گوشی Tab A8.0 2019، و گلکسی تب اکتیو پرو از دیگر محصولات شرکت سامسونگ است. گوشی Tab A8.0 2019 ، علاوه بر این که در وب سایت اندروید شناخته شده و در ضمن تاییدیه وای فای و بلوتوث را نیز دریافت کرده است. این دستگاه با ۵ شماره مدل  مختلف SM-T295 ،SM-T295N ،SM-T295C ، SM-T297 و SM-T290  عرضه خواهد شد. البته رندرهای تبلت گلکسی اکتیو هنوز در اینترنت منتشر نشده و برای مردم اروپا یک نام آشناست که طی سالیان سال با این گوشی کار کرده اند.

قبلا شرکت سامسونگ سری گوشی های محکم خود  بنام اکتیو را در سال ۲۰۱۴ معرفی و رونمایی کرد و در سال ۲۰۱۷، نسل دوم این گوشی ها معرفی شد. گوشی تبلت Tab S5e چند ماه پیش رونمایی شد. قیمت این گوشی ۴۰۰ دلار است. تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ در این گوشی تعبیه شده و با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ و رم ۴ و ۶ گیگ عرضه خواهد شد. ابعاد بدنه ، ۲۰۱۵×۴/۱۲۲×۹/۸ میلی متر (۹۳/۷×۸۲/۴×۳۵/۰ اینچ) است. وزن ۳۲۵ گرم است. نوع صفحه نمایش IPS LCD capacitive touchscreen، و ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. رزولوشن صفحه نمایش ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل است.

پردازنده مرکزی، Octa-core (2×1.8 GHz Cortex-A73 & 6×1.6 GHz Cortex-A53)، پردازنده گرافیکی، Mali-G71 MP2، قابلیت های دوربین LED flash, panorama است. امکانات شبکه وای فای Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot، امکانات GPS ، A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS، جک هدفون دارد. رادیو ندارد. تکنولوژی GSM / HSPA / LTE در آن به کار رفته است. یک باتری ۴۲۰۰ میل آمپر ساعت در آن کارگذاشته شده است. حسگرهای شتاب سنج و نزدیکی در آن تعبیه شده است.

در دو شماره مدل SM-P205, SM-P200 عرضه خواهد شد. رم دستگاه می تواند تا ۱ ترابایت افزایش داده شود. دوربین دستگاه ۸ مگاپیکسل دقت دارد. قابلیت مکالمه دارد. قرار است که در ماه مارس ۲۰۱۹ رونمایی شود. وزن ۳۲۰ گرم بوده و می توان از سیم کارت های نانو هم در آن استفاده کرد.

باتری غیر قابل تعویض و به اندازه۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی دستگاه را تامین می کند. رنگ بدنه مشکی و خاکستری است. در کل گوشی خوبی است و کاربران با آن می توانند کلیه نیازهای خود را برطرف کنند و متناسب با امکانات گوشی قیمت آن مشخص شده که بازهم مناسب است و در ماه مارس در اختیار کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا