اخبار

سامسونگ در سه ماهه دوم نیز رکورد زد

با تمام شکست های سال ۲۰۱۶ و از همه بیشتر گلکسی نوت ۷ ، سال گذشته سال تاریک سامسونگ بود؛ بر عکس امسال یعنی سال ۲۰۱۷ یکی از پربارترین سال های درامدی سامسونگ  به حساب می آید. چرا که گزارش مالی سامسونگ نشان می دهد که این شرکت نه تنها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ بلکه در سه ماهه دوم نیز رکورد شکانده است. چراکه آخرین گمانه‌ها در خصوص عملکرد مالی این کمپانی حکایت از رکوردشکنی دوباره این کمپانی دارد.
خیلی ها به این موضوع که این شرکت بتواند دوباره رکورد شکنی کند اعتقادی نداشتند.کره‌ای‌ها طی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ موفق شده بود تا سود عملیاتی ۱۲.۳۸ میلیارد دلار را به جیب بزند که بالاترین سود کسب شده توسط این کمپانی طی چند سال اخیر بود. با وجود اینکه سامسونگ نیز افق روشنی برای تابستان سال جاری نداشت، اما پیش‌بینی‌های جدید نشان از این دارد که فروش پنل‌های اولد به اپل برای استفاده در جدیدترین آیفون کاپرتینویی‌ها باعث شده تا سامسونگ عملکرد بسیار بهتری را از نظر مالی به جای بگذارد.
کیم سان وو، تحلیل‌گر موسسه‌ی مریتز، به این نکته اشاره کرده که احتمالا درآمد samsung در تابستان به بیش از ۵۷.۲۹ میلیارد دلار برسد که سود عملیاتی ۱۲.۶۷ میلیارد دلاری را برای این کمپانی به ارمغان خواهد آورد. وی در مورد عملکرد مالی سامسونگ طی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ چنین اظهار نظر کرده است:
این شرکت با انتشار پیش‌بینی خود از وضعیت مالی در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ رویکرد محتاطانه‌ای را در پیش گرفته است، حال آنکه تقاضای بالا برای تراشه‌های کامپیوتری و همچنین سود حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند، انتظارات از این کمپانی را افزایش داده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا