اخبار

سامسونگ می گوید : ۵ میلیون گلکسی S7 آماده ی عرضه …

گلکسی S7 هفتمین پرچم‌‌دار سری S سامسونگ و جدیدترین موبایلی خواهد بود که این کمپانی کره ای قصد عرضه‌ی آن را در آینده دارد. حال خبری به دستمان رسیده که سامسونگ قصد دارد ۵ میلیون واحد از پرچم‌داران جدید خود ساخته و آماده برای عرضه داشته باشد.
شایعه های زیادی در مورد جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ در فضای مجازی پخش شده، از مشخصات احتمالی سخت افزاری این گوشی گرفته تا خبری مبنی بر عرضه‌ی زودهنگام گلکسی اس ۷ (Galaxy S7)، همگی شایعاتی بودند که بعضی تایید و بعضی نیز تکذیب شد. حدس زده می‌شود که سامسونگ قرار است در یک‌شنبه، دوم اسفند، ۴ مدل مختلف از سری گلکسی S7 را معرفی کند. سخت افزار این گوشی نیز از جمله سرتیتر خبرها بوده و گفته شده احتمال دارد از اسنکر چشمی iris در محصول جدید کمپانی کره ای استفاده شود.
در حالی که هر بار دیده شده سامسونگ در عرضه‌ی پرچم‌داران خود کمی صبر می‌کند، خبرها احتمال عرضه‌ ای زودهنگام را در اسفند ماه می‌دهند. البته هنوز مشخص نیست، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که نه تنها سامسونگ در حال آماده نمودن گلکسی S7 برای عرضه در دو ماه آینده است، بلکه تا آن زمان ۵ میلیون واحد از این گوشی را نیز آماده برای فروش خواهد داشت. این میزان بالا به سامسونگ کمک می‌کند تا در تولید با مشکل مواد اولیه و فطعات برخورد نکند. درست مانند اتفاقی که برای Galaxy S6 Edge افتاد و سامسونگ نتوانست از این گوشی به خاطر کمبود مواد اولیه به میزان لازم تولید کند و باعث شد تا سرعت تولید گلکسی S6 Edge کند شود.
گزارش‌ها همچنین مشخص کرده اند که این ۵ میلیون واحد مجموع مدل‌های مختلف گلکسی S7 هستند. در ادامه گفته شده که سامسونگ تعداد بیشتری از گلکسی S7 ساخته است. کمپانی کره ای در حدود ۳.۳ میلیون واحد از مدل‌های گلکسی S7 و ۱.۶ واحد از مدل‌های گلکسی S7 Edge را در دستور ساخت خود قرار داده تا در زمان مورد نظر یعنی اسفند ماه به میزان ۵ میلیون واحد از مدل‌های مختلف آماده برای فروش داشته باشد.
البته این اقدام یک عمل کاملا منطقی است. با توجه به درخواست زیاد مشتریان و تمام شدن گلکسی S6 Edge در انبارها کمتر گمان می‌رود که Samsung اشتباه خود را بار دیگر تکرار کند.
منبع: Androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا