اخبار

سامسونگ نسخه رز طلایی و پلاتینی کلاسیک Galaxy Gear S2 را عرضه می‌کند

خیلی سخت هست که به شما پیشنهاد خرید یک ساعت هوشمند را بدهیم. در هر صورت تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و محصولات جدیدی به خود می‌بیند. مردم هم سالانه علاقه خود را به این محصولات نشان می‌دهند و هر روز به صف فروش آنها افرادی اضافه می‌شوند.
این روزها اگر سایت های خبری را زیر و رو کنید، ویدیو ها و تصاویری را می‎‌بینید که به ستایش ساعت های هوشمند، هدست های واقعیت مجازی و یا کلاه ها و تی شرت های هوشمند، می‌پردازند. اگر کمی عمق نگر باشیم، در میابیم که این دیوایس های پوشیدنی همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا ما یک زندگی ماشینی تر داشته باشیم و از فطرت طبیعت جو خودمان دوری کنم. خب! از بحث اصلی دور نشویم!…
سامسونگ چندی پیش اعلام نمود که نسخه های رز گلد یا همان صورتی روشن رنگ به همراه مدل کلاسیک و رسمی Galaxy Gear S2 در راه بازار هستند. این دو نسخه که قیمت نسبتا بالایی هم دارند، از زیبایی بالا برخوردار بوده و همان سخت افزار نسخه معمولی را حامل خواهند بود. البته اعلام شده که این دو نسخه هم اکنون در برخی از فروشگاه های کشور چین در حال فروش است.

در نمایشگاه CES مطلع شدیم که اپل خط تولید دو نسخه ی جدید از ساعت هوشمند خودش را راه اندازی کرده و در شرف عرضه به بازار با قیمت های نجومی هزاران دلاری است. حالا می‌خواهیم کمی بیشتر با ورژن های جدید ساعت هوشمند سامسونگ آشنا شویم. نسخه رز طلایی این ساعت هوشمند نسل دومی سامسونگ، از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و به خوبی نسخه پلاتینی کیفیت دارد. بند های این ساخت از بهترین چرم های بازار و مرغوب ترین جنس ساخته شده و بسیار دلربا خواهند بود.
این ساعت هوشمند هم اکنون با دو مدل جدید پلاتینی و رزگلد در فروشگاه های کشور چین قابل خرید است. اگر خیلی مشتاق خرید یک ساعت شیک هستید که دیگران را به خود جذب کند و از طرفی دیگر پیوندی جدانشدنی(!) با تکنولوژی دارید، در خرید نسخه رزگلد این ساعت هوشمند اندکی درنگ نکنید!
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا