اخبار

سامسونگ پتنت Samsung Ahead رقیب گوگل گلس را ثبت کرد

زمان زیادی است که شایعات مربوط به رقیب گوگل گلس از طرف سامسونگ مطرح شده است. حال اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ پتنتی در زمینه عینک هوشمند به ثبت رسانده، بنابراین به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای ساخت ابزار هوشمند پوشیدنی با قیمتی ارزان‌تر از گوگل گلس را در دستور کار خود قرار داده است.
برخی از پتنت‌هایی که سامسونگ ثبت کرده بود از چندین سال قبل لو رفته‌اند و اشاره‌ به محصولی به نام Gear Glass دارند. پیش از این حتی شایعه شده بود که گیر گلس قرار است در کنار گلکسی نوت ۴ معرفی شود که واضح است چنین اتفاقی نیفتاد.
سامسونگ حالا در تلاش است تا محصول جدید خود را با برند تجاری جدید و با نام Samsung Ahead ثبت کند و رسما رقیبی برای گوگل گلس را معرفی کند.
 
سامسونگ اهد (Samsung Ahead)
 
شرکت کره‌ای علامت تجاری جدیدی را ثبت کرده که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما Ahead خوانده می‌شود. این پتنت همراه با یک لوگوی جدید است که شمایل یک کامپیوتر پوشیدنی نیز روی آن نقش بسته است.
در جزییات پتنتی که برای این محصول ثبت شده، مشخص است که این دستگاه می‌تواند سیستم عامل را روی دستگاه‌های الکترونیکی دیجیتالی اجرا کند، ماژول نمایشگر الکترونیکی دارد و از عملکرد MP3 پشتیبانی می‌کند.
با اینکه علامت تجاری این محصول به ثبت رسیده اما هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.
منبع sammobile
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا