اخبار

سامسونگ گلکسی جی ۷ پرایم ۲ رونمایی شد

سامسونگ گلکسی جی ۷ پرایم ۲ در سکوت خبری رونمایی شد. در ادامه به مشخصات و تصاویر این گوشی می پردازیم.
سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس ۹، گلکسی جی ۷ پرایم ۲ را به نمایش گذاشت تا تعداد گوشی های معرفی کرده خود را در سه ماهه اول سال به ۲ محصول متفاوت برساند. به نظر می‌رسد دستگاه پیش رو را می‌توان نسخه به‌روزشده “Galaxy J7 Prime” با تغییرات جزئی همچون کلیدهای خازنی در نظر گرفت. هرچند، در مقایسه با گذشته حتی اندازه این گوشی هم تغییری نکرده و موبایل جدید سامسونگ در ابعاد ۱۵۱٫۷ در ۷۵ در ۸ میلی‌متر اما وزن بالاتر ۱۷۰ گرم تولید شده است.
احتمال دارد به خاطر وجود فرکانس پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی، سامسونگ از تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ در این گوشی به عنوان پردازنده مرکزی استفاده کرده باشد.
در این گوشی میان رده از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسلات کارت میکرو اس دی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت استفاده شده. از طرفی، بهره‌گیری از اندروید نوقا به جای نسخه قدیمی‌تر مارشملو و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به جای ۸ مگاپیکسلی، از تفاوت‌های مهم این تلفن های هوشمند محسوب می‌شوند.
دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 است و از گزینه ویژوال سرچ یا جست و جوی بصری نیز بهره می برد که قابلیت استثنایی برای خرید و فروشگاه رفتن خواهد بود. خریداران می‌توانند از سیستم پرداخت “Samsung Pay Mini” در این کشور استفاده کنند. به علاوه، دوربین جلویی موبایل همراه با فیلترها و استیکرهای زنده واقعیت افزوده با امکان ویرایش و اشتراک‌گذاری آنی ارائه خواهد شد.
گلکسی جی ۷ پرایم ۲ با رنگ مشکی معرفی شده است، اما به زودی شاهد عرضه نسخه طلایی آن نیز خواهیم بود. علاقه‌مندان با پرداخت ۲۱۵ دلار (۱۷۵ یورو) می‌توانند موبایل میان رده سامسونگ را خریداری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا