اخبار

سامسونگ گلکسی جی ۷ پرایم امروز به طور رسمی در ویتنام معرفی شد

سامسونگ گلکسی جی ۷ پرایم (Samsung Galaxy J7 Prime) به طور رسمی توسط غول تکنولوژی کره‌ای رونمایی شد و راهی بازار ویتنام گردید. پس از آن که در هفته گذشته خبرهایی درباره آخرین محصول تولیدی سری Galaxy J به بیرون درز کرد، امروز سامسونگ به طور رسمی از روی این گوشی در ویتنام پرده برداشت. دستگاه مقرون به صرفه‌ای که در دسته بندی گوشی های میان رده قرار گرفته و اکنون آماده است تا وارد بازار شود.
سامسونگ گلکسی جی ۷ پرایم امروز به طور رسمی در ویتنام عرضه شده و نام این دستگاه در وب سایت رسمی این کمپانی در ویتنام وارد شد. در این وب سایت مشخصات Galaxy J7 Prime این گونه عنوان شده است. یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل که با پوشش گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود، پنل جلویی آن را زینت داده و تراشه اکسینوس Exynos 7870 با سرعت پردازشی ۱٫۶ گیگاهرتز در زیر آن قرار گرفته است. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود، فضای ذخیره سازی ان را تشکیل می‌دهد.
برای پنل پشتی در بخش ثبت تصاویر یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. گوشی گلکسی J7 Prime از شبکه ارتباطی پرسرعت ۴G LTE پشتیبانی کرده و از گزینه های اتصالی WiFi b/g/n، بلوتوث ۴٫۱ و جی پی اس برخوردار شده است. در پشت این بسته تکنولوژیکی، یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی جای گرفته که انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد. در ضمن برای بالا بردن امنیت این دستگاه، سامسونگ از یک اسکنر اثر انگشت استفاده کرده که در دکمه اصلی (هوم) تعبیه شده است.
 
سامسونگ گلکسی جی 7 پرایم
سامسونگ گلکسی جی ۷ پرایم از ویژگی S Bike Mode برخوردار شده است. این قابلیت اجازه می‌دهد تا دستگاه به طور خودکار با با پیام‌های از پیش تعیین شده‌ای به تماس های دریافتی شما پاسخ دهد. این قابلیت برای اولین بار در Samsung Galaxy J3 مدل ۲۰۱۶ در اوایل سال جاری دیده شد و بعد از آن تبدیل به یک ویژگی استاندارد در بسیاری از گوشی های سری گلکسی J شد.
گوشی Galaxy J7 Prime در حال حاضر با قیمت ۲۸۲ دلار قابل خریداری است؛ اما تنها در ویتنام . هنوز هیچ جزئیاتی درباره این که آیا این دستگاه در دیگر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد، وجود ندارد. با این حال، سامسونگ به احتمال زیاد آن را در دیگر بازارهای آسیای جنوب شرقی عرضه خواهد کرد؛ اما به گفته این منبع بعید است که این دستگاه به بازار ایالات متحده وارد شود.
 

سامسونگ گلکسی جی 7 پرایم

 
منبعandroidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا