اخبار

سامسونگ گلکسی نوت ۸ تاییدیه FCC دریافت کرد

سامسونگ هر ساله در اواخر ماه آگوست فبلت های استثنایی خود را معرفی می کند. امسال نیز سری جدید نوت این شرکت به نام گلکسی نوت ۸ تا تاریخ ۲۳ آگوست یا اول شهریور ماه رونمایی خواهد شد. انتظار می رود طی روال هرسال سه هفته تا یک ماه بعد از رونمایی از گوشی، به عرضه جهانی برسد. امروز نیز این گوشی تاییدیه FCC را دریافت کرد.
FCC جزییات چندانی نشان نی دهد اما شکل کلی گوشی مورد نظر را نمایش می دهد. طبق تصوراتمان از رندر های فاش شده قبلی این گوشی می بایستی بلندتر از این می بود اما با این تصویر جدید متوجه می شویم که با گوشی با عرض بیشتر روبرو هستیم. نمایشگر جدید اینفینیتی سامسونگ که در دو گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به کار گرفته شده‌ است، شکل باریک و بلندی دارد و با توجه به آنچه سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به ارسال دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از نوت ۸ اعلام کرده است، مسلما این گوشی هوشمند نیز از سبک طراحی شبیه به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس بهره خواهد برد.
با توجه به شایعات گلکسی نوت ۸ دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی سوپر امولد با کیفیت تصویر QHD است. همچنین گفته می‌شود که این فبلت، اولین پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود که از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای این محصول می‌توان به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. افزون بر این گفته‌ می‌شود که یک مدل از گلکسی نوت ۸ با حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در برخی از بازارهای منتخب به فروش خواهد رسید. باید ۲۲ روز دیگر تا رونمایی رسمی از این گوشی صبر کنیم.
گلکسی نوت 8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا