اخبار

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را به دوربین های پیشرفته مجهز می کند

گلکسی نوت ۱۰ جدیدترین پرچمدار سامسونگ در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. اسمارتفونی که مشخصات بزرگی داشته و به تازگی اطلاعات جدیدی درباره آن پیرامون دوربینش منتشر شده است. اطلاعاتی که جزئیات قابلی در اختیار قرار می دهند. در روزهای اخیر شاهد این موضوع بودیم که سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که گلکسی نوت ۱۰، در ماه آگوست ۲۰۱۹ و در نسخه های مختلف به کاربران معرفی خواهد شد. به همین دلیل و با نزدیک شدن به این تاریخ، اطلاعات تازه ای از پرچمدار جدید کره ای در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. روز گذشته گزارشی جدید این گوشی هوشمند توسط رسانه ها منتشر که نشان می دهد، این دستگاه به سنسور ToF مجهز خواهد شد. ToF همان سنسوری است که در گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G و همچنین میان رده گلکسی A80 نیز دیده بودیم. از این سنسور به منظور ایجاد بوکه، شناسایی چهره و واقعیت افزوده استفاده می شود، به این ترتیب پیش بینی می شود که نوت ۱۰ در قسمت دوربین نیز حرفا های زیادی برای گفتن داشته باشد.

گفتنی است که شرکت کره ای سازنده لنز کلن KOLEN، اخیرا یک سرمایه گذاری بزرگ به ارزش ۲۱.۶ میلیون دلار به منظور ساخت کارخانه ای جدید کرده که قرار است در کشور ویتنام ایجاد شود. باتوجه به محاسبات انجام شده، پیش بینی شده است که با آغاز به کار این کارخانه ظرفیت تولید لنزهای شرکت KOLEN از ۱۳ میلیون به ۲۵ میلیون افزایش یابد. از طرفی به دلیل اینکه نیمی از تولیدات شرکت سامسونگ در خاک ویتنام انجام می پذیرد، KOLEN نیز به دلیل همکاری های گسترده با این شرکت تصمیم گرفته است که کارخانه تازه خود را در ویتنام تاسیس کند.

از طرفی تا به این لحظه می دانیم که مدل استاندارد از گلکسی نوت ۱۰ به یک دوربین سه گانه مجهز گردیده است، همچنین نسخه پلاس از نوت ۱۰ نیز به یک سیستم چهارگانه دوربین مجهز شده است، به همین جهت انتظار می رود که از سنسور ToF تنها در نوت ۱۰ پلاس استفاده شود. اما جالب است بدانید که برخی از شایعات جدید به حضور دو سنسور ToF در این گوشی هوشمند اشاره کرده اند. این افراد اعتقاد دارند که سامسونگ در هر دو دوربین اصلی و سلفی  از این سنسور استفاده خواهد کرد. ولی با توجه به برش موجود در پنل جلویی دستگاه، به احتمال زیاد این شایعات از پایه قابل کنسل شدن هستند. گذشته از این موضوع، رندرها و همچنین تصویری که از محافظ نمایشگر این گوشی های هوشمند لو رفته نیز به دوربین سلفی تکی اشاره می کنند.

با این وجود امکان دارد که سامسونگ برای نسخه ۵G از گلکسی نوت ۱۰، چنین ویژگی را درنظر داشته باشد. به هر ترتیب به نظر می رسد که باید منتظر بمانیم و ببینیم که بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۹، نوت های جدید را به چه ویژگی هایی مجهز کرده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا