اخبار

سامسونگ گلکسی On7 مدل ۲۰۱۶ و گلکسی On5 مدل ۲۰۱۶ در لیست تنا قرار گرفتند

هر دو گوشی سامسونگ گلکسی On7 مدل ۲۰۱۶ و گلکسی On5 مدل ۲۰۱۶ توانستند تائیدیه آژانس رگولاتوری چین، تنا را به دست آورند. این به معنای آن است که این دو گوشی هوشمند به زودی در بازارهای چین عرض اندام خواهند کرد. اجازه دهید تا نگاهی به جزئیات این دو دستگاه بیندازیم.
مشخصات گوشی Galaxy On5 مدل امسال بدین ترتیب در لیست تنا درج شده است: این دستگاه به یک نمایشگر اچ دی ۵ اینیچی با رزولوشن تصویری ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده و از پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ کوالکام با سرعت کلاک ۱٫۵ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. ۳ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ مسئولیت اجرای کارهای گرافیکی را بر عهده دارد. در داخل دکمه هوم آن اسکنر اثر انگشتی نیز جانمایی شده است.
یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو دوربینی ۸ مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند. گفته می‌شود که یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی انرژی لازم برای این دستگاه مبتنی بر اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو را تامین کرده و در رنگ‌های طلایی، گلبهی، سیاه و طلایی متالیک در دسترس خواهد بود. سامسونگ Galaxy On5 مدل ۲۰۱۶ با ضخامت ۸٫۱ میلیمتر، تنها ۱۴۲ گرم وزن دارد.
مشخصات Galaxy On7 برای عرضه در سال ۲۰۱۶ این چنین است: یک نمایشگر بزرگتر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل پنل جلویی آن را شامل شده و در زیر آن یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با سرعت پردازش ۲٫۰ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ قدرتنمایی می‌کند. ۳ گیگابایت رم داشته و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. این فضای ذخیره سازی می‌تواند تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش یابد. یک اسکنر اثر انگشت نیز بر روی دکمه هوم آن تعبیه شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی رو به عقب و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پنل جلوی دستگاه تعبیه شده است.
سامسونگ گلکسی On7 مدل ۲۰۱۶ مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بوده و از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. این موبایل با ضخامت ۸ میلیمتر، ۱۶۶٫۷ گرم وزن داشته و تنها در رنگ طلائی در دسترس خواهد بود.
گالری زیر تصاویری از هر دو گوشی سامسونگ را که در تنا ظاهر شده، به نمایش می‌گذارد.
 

سامسونگ گلکسی On7 مدل 2016

سامسونگ گلکسی On7 مدل 2016

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا