اخبار

سامسونگ گلکسی S8 ممکن است زودتر از موعد مقرر معرفی شود

این احتمال وجود دارد که سامسونگ گلکسی S8 به دلیل آسیب های وارده به کمپانی سامسونگ بابت فراخوان گلکسی نوت ۷  و جمع آوری این فبلت از بازار زودتر از زمان برنامه ریزی شده عرضه شود.
به گفته تحلیلگران شرکت KB Investment & Securities که خدمات بانکی و سرمایه گذاری در کره جنوبی را ارائه می‌دهد، سامسونگ ممکن است گوشی‌ هوشمند رده بالای بعدی خود را زودتر از موعد مقرر منتشر کند. این راه اندازی زود هنگام به دلیل جبران خسارت های وارده به کمپانی سامسونگ برای فراخوان گلکسی نوت ۷ است. گفته می‌شود فاجعه گلکسی نوت ۷ به غول تکنولوژی کره چیزی حدود یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است.
تحلیلگر دنیای فناوری، کیم سانگ – پیو (Kim Sang-pyo) معتقد است که انتشار سامسونگ گلکسی S8 در اواخر زمستان که یک زمان راه اندازی کاملا سنتی در چند سال گذشته برای گوشی‌های پرچمدار Galaxy S بوده، ممکن است تاثیر منفی بر کسب و کار بخش موبایل سامسونگ در سال ۲۰۱۷  داشته باشد. او همچنین در ادامه می‌گوید که راه اندازی زودتر از موعد مقرر، واقعی ترین راه حلی است که می‌تواند تا حدودی خسارت مالی وارده و اعتبار خدشه دار شده این شرکت را جبران کند.
انتشار زودهنگام یک محصول با ارزش جدید می‌تواند به سرعت توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. چنین چیزی باعث می‌شود تا این تولید کننده گوشی های هوشمند سریعا در یک فضای مثبت قرار گرفته و سرمایه گذاران را به آینده خوش بین کند. با این حال بسیاری از کاربران نیز در صورت معرفی Samsung Galaxy S8 زودتر از زمان معمول، از ترس اینکه ممکن است این دستگاه با عجله راه اندازی شده باشد، برای خرید صبر کنند تا تست‌های دقیق و کاملی بر روی آن انجام شود.
از نقطه نظر سامسونگ خرج کردن منابع مالی برای توسعه یک محصول جدید بسیار بهتر از هزینه کردن برای بازاریابی گلکسی نوت ۷ به منظور ارتباط مجدد این دستگاه با بازار است.
منابع صنعتی می‌گویند که Samsung Electronics در حال آماده کردن صفحه نمایش‌ های منحنی برای سامسونگ گلکسی S8 است. بر اساس این گزارش‌ها، کمپانی سامسونگ قصد دارد تا نمایشگرهای منحنی را به بخشی از هویت گوشی های پریمیوم و بالا رده خود تبدیل کند. آیا عرضه زودهنگام این دستگاه می‌تواند به غول تکنولوژی کره کمک کند؟ آیا اعتبار این شرکت ممکن است با گلکسی اس ۸ دوباره به روزهای اوج خود بازگردد؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا