اخبار

سامسونگ گلکسی Tab S5 را در ماه اوت به کاربران خود معرفی خواهد کرد

گلکسی Tab S5 در ماه اوت به کاربران سامسونگ معرفی خواهد شد. یک تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در این تبلت کار گذاشته شده است. شرکت سامسونگ در حدود دو ماه پیش یک تبلت اقتصادی بنام گلکسی Tab S را معرفی کرد. قیمت گلکسی Tab S5e در حدود ۴۰۰ دلار است. سامسونگ یک تبلت پرچمدار را به زودی معرفی خواهد کرد.

برای گلکسی Tab S5 یک قلم مدنظر گرفته شده است. این تب به همراه با گوشی گلکسی نوت ۱۰ در ماه اوت به کاربران سامسونگ معرفی خواهد شد. سامسونگ ۵ سال پیش تبلت پرچمدار خود را در ماه اوت معرفی و رونمایی کرد. برهمین اساس بازهم پیش بینی می کنیم که نسخه جدید در این ماه به مردم عرضه شود. این تب در بنچ مارک گیگ بنچج حضور یافته بود. یک تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت این تب را به رخ می کشد. حافظه داخلی ۵۱۲ گیگ و یک رم ۶ گیگ برای این تب مدنظر گرفته شده است.

البته این نسخه قدیمی این تب با پروسسور ضعیف تری به بازار عرضه شده بود. معرفی تبی با پردازنده قدرتمند کاربران سامسونگ را شگفت زده خواهد کرد. گلکسی تب Tab S5e ارزان بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارد. اندازه صفحه نمایش آن ۵/۱۰ اینچ و با اندازه تصویر ۱۶:۱۰ است.

یک تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ در این تب کار گذاشته شده است. این تب در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ حافظه داخلی و با رم های ۴ و ۶ گیک به کاربران عرضه خواهد شد. سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری One UI در آن کار گذاشته شده است. ۱۳ مگاپیکسل میزان دقت دوربین این تب است.

سنسورهای مجاورت، شتاب سنج،  نور، اثر انگشت ، قطب نما ، ژیروسکوپ در این گوشی وجود دارد. شبکه GSM / HSPA / LTE برای آن مدنظر گرفته شده است. ابعاد بدنه ۲۴۵×۱۶۰×۵/۵ میلی متر است. وزن آن ۴۰۰ گرم بوده و می توان از سیم کارت ها نانو در آن استفاده کرد. از فناوری آمولد در صفحه نمایش آن استفاه شده و ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل میزان دقت صفحه نمایش است. پردازنده گرافیکی Adreno 615 است و پروسسور اصلی Octa-core (2×2.0 GHz 360 Gold & 6×1.7 GHz Kryo 360 Silver) است.

مشخصات دوربین ۱۳ MP, f/2.0, 26mm, 1/3.4″, 1.0µm, AF بوده و قابلیت های پانوراما، HDR  در دوربین تعبیه شده و فلش  LED در کنار دوربین به چشم می خورد. مشخصات دوربین سلفی , f/2.0,  ۲۶mm, 1/4.0″, 1.12µmو ۸ مگاپیکسل میزان دقت تصویر دوربین سلفی است.  جک هدفون ندارد. ۴ بلندگو برای گوشی مدنظر گرفته شده است. شبکه  WLan، به صورت Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot است. بلوتوث ۵.۰, A2DP, LE بوده و مشخصات GPS، عبارت است از Yes, with A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO. هیچ رادیویی برای آن مدنظر گرفته نشده است.

باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت برای این گوشی مدنظر گرفته شده و با ۱۸ وات شارژ سریع می شود. بدنه در رنگ های طلایی، نقره ای و سیاه عرضه خواهد شد. با شماره مدل SM-T725, SM-T720  عرضه خواهد شد و در اتحادیه اروپا با قیمت ۴۱۰ یورو به فروش خواهد رسید.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا