اخبار

تولیدات دوربین دیجیتالی سامسونگ متوقف شد

سامسونگ طی برنامه ای مجزا دوربین Gear 360 خود را با قابلیت تصویربرداری استثنایی با کیفیت ۴K معرفی کرد و برنامه‌های دیگری هم برای عرضه‌ی تعداد بیشتری دستگاه‌ تصویربرداری با قابلیت ثبت محتوای واقعیت‌ مجازی دارد. درهرحال شاید این شرکت به دلیل تمایل کنونی کاربران و مشتریان،دیگر به دنبال تولید دوربین های فیلمبرداری نباشد و این برنامه را متوقف کند.
این شرکت کره ای اعلام کرد که  از این به بعد تولید و فروش دوربین‌ دیجیتال را متوقف خواهد کرد. از آنجا که امروزه بیشتر مشتریان و کاربران به‌جای استفاده از دوربین‌ دیجیتال از دوربین‌ گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، این تغییر رویه‌ی سامسونگ چندان هم تعجب‌آور به نظر نمی‌رسد. همان‌طور که می‌دانید، هر روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در ارتقاء کیفیت دوربین گوشی‌ هوشمند هستیم. همچنین نباید فراموش کرد بسیاری از کاربرانی که به دنبال کیفیت حرفه‌ای در عکاسی و فیلم‌برداری هستند، از دوربین‌ بدون آیینه یا دی‌اس‌ال‌آر استفاده می‌کنند و همین مورد هم حضور دوربین‌ دیجیتال معمولی را کم‌رنگ‌تر کرده است.
البته سامسونگ در بخش تولید و تحقیق در مورد محصولات جدید فیلمبرداری و دیجیتالی هنوز هم فعالیت خواهد کرد. گیر ۳۶۰ اولین بار در سال گذشته معرفی شد و به‌تازگی نسل دوم آن معرفی شده است. از آنجا که حالا سامسونگ تمرکز اصلی خود را روی این نوع محصولات معطوف کرده، احتمالا باید انتظار نوآوری‌های بیشتری در دستگاه‌های تصویربرداری بعدی این کمپانی داشته باشیم.
سامسونگ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا