اخبار

سامسونگ Galaxy S6 برای بروزرسانی آندروید ۵٫۱٫۱ آبنبات چوبی

سامسونگ Galaxy S6 برای بروزرسانی آندروید 5.1.1 آبنبات چوبی,آپدیت اندروید,SAMSUNG,ANDROID 511,GALAXY S6, آندروید 5.1.1 آبنبات چوبی,سایت موبایلستان

به گزارش سایت موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص سامسونگ Galaxy S6 برای بروزرسانی آندروید ۵٫۱٫۱ آبنبات چوبی خبر داده است، در این نسخه شاهد تغییرات اساسی و چشمگیری نیستیم و به غیر از چند تغییر کوچک در ارائه تنظیمات بهتر، بقیه تغییرات مربوط به بهینه‌سازی‌ها و تغییرات خود اندروید ۵٫۱٫۱ هستند.

galaxy-s6-android-5.1.1-1

از جمله تغییراتی که در نسخه جدید اندروید ۵ برای گلکسی اس ۶ شاهد آنها هستیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. در فرم‌ور جدید گلکسی اس ۶ در نرم‌افزار دوربین شاهد یک تغییر جزئی می باشیم که آن امکان تغییر اکسپوژر در هنگام فوکوس می باشد. بدین ترتیب که با لمس صفحه و تغییر نقطه فوکوس، گزینه‌ای مشاهده می‌شود که به کمک آن می‌توانید نورگیری را کم یا زیاد کنید. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در فضاهایی با نور کم بتوانند، تصاویر بهتری را ثبت کنند.

galaxy-s6-android-5.1.1-2

۲. در اندروید جدید برای این تلفن می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن‌های منوی اپلیکیشن‌ها را مرتب کرد و تنها با لمس دکمه A-Z در بالای App Drawer می‌توانید آنها را بر اساس حروف الفبا مرتب‌سازی کرد. این قابلیت در نسخه‌ی قبلی وجود داشت، اما دسترسی به آن سخت‌تر بود.

galaxy-s6-android-5.1.1-3

۳. در بالای نوتیفیکیشن‌ها و پایین‌تر از تنظیمات سریع دو گزینه S Finder و Quick Connect دیده می‌شود که بسیاری افراد از آنها هیچگاه استفاده نمی‌کند. حالا سامسونگ این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند از بخش ویرایش تنظیمات سریع، این دو دکمه را نیز حذف بکنند.
۴. تغییر دیگر در رابط کاربری تاچ‌ویز به امکان فعال یا غیر فعالسازی افکت‌های حرکتی والپیپیرها مربوط می‌شود. وقتی می‌خواهید والپیپر تلفن خود را تغییر دهید، گزینه فعال یا غیرفعالسازی افکت حرکت والپیپرها دیده می‌شود که کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن را غیرفعال کند.

galaxy-s6-android-5.1.1-4

۵. تغییر بعدی در بخش Themes می باشد که پیش‌تر برای ورود به استور تم‌های Galaxy S6 باید دکمه موجود در گوشه سمت راست بالا در بخش Themes را لمس می‌کردید. اما حالا این دکمه با رنگ بنفش به صورت نواری در پایین بخش Themes قابل مشاهده می باشد تا کاربر راحت‌تر آن را پیدا کند.
همان طور که گفته شده است بقیه‌ی تغییرات اعمال شده در آپدیت آندروید ۵٫۱٫۱ برای گلکسی اس ۶ به رفع ایرادات و باگ ها و برخی بهینه‌سازی‌ها اختصاص دارد.
اگر شما هم Galaxy S6 دارید و آن را به نسخه‌ی جدید اندروید بروزرسانی کرده‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا