اخبار

سامسونگ در IFA 2017 از ایرباد وایرلس Gear IconX رونمایی کرد

ساعاتی پیش نمایشگاه IFA 2017 شروع به کار کرد و سامسونگ نیز طبق قولی که داده بود در این نمایشگاه از محصولات پوشیدنی و گچت های جدید خود پرده برداری کرده است. از جمله این محصولات می توان به ایرباد های وایرلس Gear IconX اشاره کرد.
این سری جدی از ایرباد ها  بسیار طراحی شبیه به ایرباد های نسل قبلی سال گذشته سامسونگ دارند ، هر یک از ایربادهای سامسونگ ابعادی برابر ۱۸.۹ در ۲۱.۸ در ۲۲.۸ میلی‌متر دارد حال آنکه یک جفت ایرباد جدید سامسونگ همراه با قابی به ابعاد ۷۳.۴ در ۴۴.۵ در ۳۱.۴ میلی‌متر عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای شارژ بی‌سیم این ایربادها استفاده کرد. وزن هر یک از این ایربادها نزدیک به ۸ گرم است کرد و به گفته‌ی سامسونگ به لطف طراحی ارگونومیک می‌توان از آن‌ها به راحتی در گوش استفاده کرد. هر یک از ایربادها بیش از ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. قاب طراحی شده برای این ایربادها تنها ۵۴.۵ گرم وزن دارد.
شتاب سنج، حرکت سنج و سنسور مادون قرمز از جمله تجهیزاتی است که روی این ایرباد های استثنایی بسته شده اند. همچنین این مدل Gear IconX دارای باتری ۸۲ میلی آمپر ساعتی است که می تواند به طور مجزا حدود ۶ ساعت به طور پشت سر هم موزیک را اجرا کند. این ایرباد همچنین قادر است بصورت مستمر برای انجام یک مکالمه چهار ساعته از نظر عمر باتری دوام بیاورد. سامسونگ برای راحتی هرچه بیشتر کاربران یک باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی را روی قاب این ایرباد قرار داده که بااستفاده از آن می‌توان با قراردادن ایربادها درون قاب و بدون نیاز به اتصال شارژر به برق، ایرباد را شارژ کرد. این قاب از درگاه USB 2.0 و USB تایپ C پشتیبانی می‌کند.
بهترین ویژگی این ایرباد ها استفاده آن ها از دستیار صوتی سامسونگ است. گیر آیکون ایکس از برخی حرکت‌های ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند، بطوریکه برای مثال در زمان دویدن قادر است آن را تشخیص داده و شما را راهنمایی کند. با توجه به اینکه این ایرباد همراه با اپلیکیشن samsung Running Coach عرضه می‌شود، از این طریق می‌توان با یک لمس آن را فعال کرده و از اطلاعاتی که بصورت صوتی از نحوه دویدن در اختیارتان قرار می‌گیرد، آگاه شد. این دریافت اطلاعات حتی زمانی گیر آیکون ایکس به گوشی متصل نیست نیز ممکن است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا