اخبار

سرانجام تاریخ رونمایی از گلکسی اس ۹ مشخص شد

سرانجام تاریخ رونمایی از گلکسی اس ۹ مشخص شد

بسیاری از کاربران و طرفداران تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ امروزه در انتظار رونمایی این شرکت از پرچم‌دار جدید سری اس خود هستند که هر ساله حدودا در این بازه زمانی رونمایی می شود.
بااین‌حال به نظر می‌رسد که انتظارات به سر آمده و بر اساس اطلاعات منتشرشده از مدیر کمپانی سامسونگ، این کمپانی پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ میلادی خود یعنی سامسونگ گلکسی اس ۹ را در کنگره جهانی موبایل ماه آینده رونمایی خواهد کرد. دی جی که به‌عنوان مدیر بخش تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ عرضه این پرچم‌دار را در کنفرانس CES در حال اجرا در لاس‌وگاس اعلام کرد. البته لازم به ذکر است که کنگره جهانی موبایلی که گلکسی اس ۹ قرار است در آن رونمایی شود، از تاریخ ۲۶ فوریه آغازشده و تا یکم مارس ادامه خواهد داشت. همچنین محل برگزاری این کنفرانس نیز بارسلونا خواهند بود.
لازم به ذکر است که هم‌اکنون از نسل جدید گلکسی اس ۸ اطلاعات بسیار کمی در دسترس هست و هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌ای با صفحه‌نمایش بسیار بزرگ از گلکسی اس ۹ نیز ساخته خواهد شد یا خیر. شایعاتی که در بین اصحاب رسانه در کنفرانس CES باب شده است اظهار می‌دارد که این پرچم‌دار می‌تواند در لاس‌وگاس نیز رونمایی شود اما سامسونگ معمولاً دستگاه‌های پرچم‌دار خود را بعدازاین کنفرانس و در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌کند. بااین‌حال سال گذشته این کمپانی برای عرضه گلکسی اس ۸ میزبان نشستی مستقل بود که در ماه مارس برگزار شد.
بااین‌وجود به‌غیراز اظهارات دی جی که درباره رونمایی از این تلفن همراه هوشمند، سامسونگ درباره زمان و مکان این رونمایی اطلاعاتی را در دست قرار نداده است. همچنین یکی از سخنگوهای سامسونگ در انگلستان به‌تازگی در پاسخی که درباره این موضوع از او شده بود اعلام داشت که هیچ نظری دراین‌باره ندارد. دیگر نمایندگان این کمپانی نیز به سؤال بسیاری از افراد دراین‌باره پاسخی قطعی نداده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا