اخبار

و سرانجام ویوو X20 رونمایی شد

امروز ویوو X20 پرچمدار جدید شرکت ویوو معرفی شد. پس از X9 این دومین گوشی بالارده ای است که ویوو معرفی می کند.
از بهترین ویژگی‌ تلفن های هوشمند پیش رو  می‌توان صفحه نمایش Full View و تقریبا بدون حاشیه آنها را نام برد. همانند سایر محصولات این خانواده نیز عمده تفاوت‌های این دو گوشی در اندازه نمایشگر و اندازه باتری دیده می‌شود.
ابعاد این گوشی ۱۵۵٫۸۵ در ۷۵٫۱۵ در ۷٫۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۵۹ گرم است با صفحه نمایشی سوپر آمولد و ۶٫۰۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۱۶۰ و نسبت ۱۸:۹ تجهیز شده و با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و ۵ مگاپیکسلی ثانوی در بخش پشتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در بخش جلویی نیز از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده شده تا مشکلی در ثبت تصاویر سلفی وجود نداشته نباشد.
همانطور که در شایعات نیز خواندیم انی گوشی از اسنپدراگون ۶۶۰ ۸ هسته ای با قدرت پردازنده ۲٫۲ گیگاهرتز استفاده می کند. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند نیز می‌توان به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۲۴۵ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا اشاره کرد.
رزرو گوشی های جدید ویوو از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) و فروش آنها نیز از ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) آغاز خواهد شد. ویوو X20 و X20 پلاس به ترتیب با قیمت‌های ۴۵۴ و ۵۳۰ دلار، در رنگ‌های مشکی، طلایی و رز گلد به فروش می‌رسند. فعلا اطلاعاتی در رابطه با عرضه این گوشی ها در بازار سایر کشورها منتشر نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا