اخبار

سرمایه گذاری ۸٫۵ میلیون دلاری کوالکام در هند

کوالکام اعلام کرد  که این بودجه می‌تواند به گسترش و توسعه آزمایشگاه موجود در بنگلور کمک کند و همچنین آزمایشگاه دیگری نیز در حیدرآباد ساخته شود. کاین شرکت گفته که قسمتی از این سرمایه‌گذاری به ایجاد دومین بخش QDIC کمک خواهد کرد که در واقع برنامه‌ای است که به کمک پیشگامان در عرصه نوآوری می آید و تاکنون توانسته است نظر ۴۰۰ گروه هندی را به خود جلب کند.
این رویداد با حضور  وزیر قانون و عدالت هند و  یکی از مدیران بلند پایه کوالکام، صورت گرفت.  سه جایزه به ارزش یک‌صد هزار دلار نیز به برندگان پروژه‌های QDIC اهدا شد. پروژه گروه اول، یک دستگاه اینترنت اشیاء است که از سرقت خودروها جلوگیری می‌کند. پروژه گروه دوم، یک ربات صنعتی است هزینه ها را کاهش می دهد. گروه سوم موفق به توسعه دوربین هوشمندی شده که می‌تواند از تکنولوژی یادگیری عمیق بهره ببرد و اطلاعات موجود در اطراف را بررسی کند.
به گفته کوالکام، دومین پروژه QDIC قرار است در زمینه‌های بیومتریک، پایانه‌های پرداخت، تکنولوژی‌های کشاورزی و روستایی، زیرساخت‌های هوشمند برگزار شود.
همچنین هر یک از شرکت‌کنندگان باید از تراشه‌های اسنپدراگون در محصولاتشان استفاده کنند. از سال ۲۰۱۵ که این مسابقات شروع شد، کوالکام هر بار ۱۰ کمپانی را انتخاب کرده و با اهدای ۱۰ هزار دلار به هرکدام، از آن‌ها خواسته است ایده‌هایشان را به واقعیت تبدیل کنند.
کوالکام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا