اخبار

گوشی های سری HUAWEI Mate 10 برای کسب و کار شما بهترین هستند

  ۱۰ دلیل برای اینکه گوشیهای هوشمند سری HUAWEI Mate 10 برای کسبوکار شما بهترین هستند!
تلفن هوشمند شما، پنجره شما رو به جهان است. می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد،به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، ایمیل‌های خود را چک کنید، کارهای روزمره خود را انجام دهید، شبکه‌های اجتماعی را مرور کنید و خیلی موارد بیشتر! همان‌طور که در ابتدای سال ۲۰۱۸ هستیم، همه‌ ی آن چیزی که شما نیاز دارید، یک تلفن قدرتمند است! در اینجا ۱۰ دلیلی را  بررسی می‌کنیم که چرا گوشی‌های سری HUAWEI Mate 10 بهترین انتخاب برای کسب‌وکار شما هستند.
 
آنها مثل انسانها فکر میکنند!
دیگر نیازی به یک پاکت‌پی‌سی نیست! گوشی‌های هوشمند سری HUAWEI Mate 10 از پردازنده قدرتمند کایرین ۹۷۰  بهره برده اند. در میت ۱۰ شاهد فناوری هستیم که به‌اختصار آن را NPU می‌نامیم.  NPUمغز جدید گوشی‌های هوشمند است و آنها را قادر می‌سازد که شباهت بیشتری به فکر انسان‌ها داشته باشند؛ وجود  NPU در دستگاه اجازه می‌دهد که پردازنده ۲۵ بار بهتر از یک پردازنده استاندارد عملکرد داشته باشد. علاوه بر قابلیت‌های هیجان‌انگیز هوش مصنوعی NPU, به‌طور مداوم در پس‌زمینه کار می‌کند تا همه‌چیز را در گوشی‌های سری Mate 10 هموار سازد. این باعث می‌شود که با دستگاه‌هایی فوق‌العاده کارآمد و فوق‌العاده سریع روبه‌رو باشیم تا استانداردی جدید برای کسب‌وکار شما به شمار بیاید.
 
یک تجربه بصری فراتر از تصور شما !
سری HUAWEI Mate 10  دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ با حداقل حاشیه‌های اطراف است که  به شما تجربه بصری شگفت انگیزی ارائه می دهد. به‌راحتی  به شما اجازه می‌دهند اسناد را چک کنید، ایمیل‌های طولانی بخوانید و فیلم‌ها را تماشا کنید. باوجود طراحی شیشه‌ای، گوشی‌های سری Mate 10 بسیار راحت در دست قرار می‌گیرد و در مقایسه با دستگاه‌های دیگر ارگونومی بهتری را دارا می باشد. با در نظر داشتن گواهی IP67  این اطمینان خاطر به شما دست می‌دهد که در طول روز نگرانی خاصی از بابت آب و یا گردوخاک بر روی دستگاه ندارید!
 
آنها به شما اجازه نمیدهند که نگران باتری باشید!
هیچ‌چیز بدتر از آن نیست که یک تماس بسیار مهم را دریافت کنید و مجبور باشید بگویید “با عرض پوزش، من با شما بعداً تماس می‌گیریم چراکه باتری تلفنم در حال تمام شدن است” عمر باتری ضعیف، یکی از مواردی است که در اکثر اسمارت‌فون‌های بازار شمارا ناراحت می‌کند و اکنون به یک دغدغه بسیار بزرگ تبدیل شده است. گوشی‌های سری HUAWEI Mate 10 با یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر و تکنولوژی فوق‌العاده Huawei Super Charge می‌تواند ضمن داشتن طول عمر بسیار بالا، در عرض ۳۰ دقیقه، شمارا به درصدی از باتری برساند که خیالتان تا دو روز راحت باشد!
 
گوشی های سری HUAWEI Mate 10 برای کسب و کار شما بهترین هستند
 
گوشیهای هوشمندی که گویا شمارا مدت زیادی است میشناسند!
گوشی هوشمند HUAWEI Mate 10 دارای رابط نرم‌افزاری هواوی  EMUI 8.0 بوده که با داشتن EMUI 8.0، که باعث می شود گوشی سریع و پاسخگو باشد بدین معنا که با گذشت زمان آنها عادت های رفتاری شما را یاد میگیرند و می‌توانند برنامه‌هایی را که شما بیشتر استفاده می‌کنید پیش‌بینی کنند تا در جهت صرفه جویی در زمان شما را یاری دهند.
 
آنها میتوانند جایگزین لپتاپ شما باشند!
هنگامی‌که شما سخت مشغول فعالیت‌های روزمره هستید، به‌راحتی می‌توانید از گوشی‌های هوشمند HUAWEI Mate 10 خود به‌عنوان یک دسکتاپ کامل استفاده کنید. بااتصال آنها به یک آداپتور HDMI،می ‌توانید صفحه را در حالت افقی چرخانده (فقطHUAWEI Mate 10 Pro  )و شروع به‌کار کنید. برنامه‌ها به‌صورت خودکار به حالت افقی تغییر می‌کنند و شما می‌توانید چندین کار را با هم انجام دهید و بین حساب‌های مختلف و برنامه‌ها بدون نیاز به صفحه‌نمایش تلفن هوشمند خود، تجربه عملکرد دسکتاپ را داشته باشید.
 
یک گوشی هوشمند، دو خط!
هنگامی‌که شما در یک سفر تجاری هستید، مطمئناً به خطوط محلی نیاز دارید تا تماس‌های خود را انجام دهید و یا پیامک ارسال کنید. گوشی‌های سری HUAWEI Mate 10 سری دستگاه‌های دو سیم کارتِ هستند که برای استفاده از خط شخصی و خطوط محلی کشور مقصد کاملاً هماهنگ شده است.
 
اتصال قوی در هرکجا که هستید!
گوشی‌های سری HUAWEI Mate 10 به شما یک اتصال سریع و پایدار را در هرکجا که هستند، ارائه می‌دهد. اگر شما در جلسه مهمی شرکت می‌کنید، می‌توانید تماس‌های تلفنی دریافت کنید و مخاطب شما بسیار واضح صدای شمارا حتی زمانی که زمزمه می‌کنید، بشنود. زیرا در این سری از هوش مصنوعی استفاده‌شده تا حجم صدا را افزایش دهند و نویز صدای اطراف را حذف کنند.
 
زبان دیگر کشورها دیگر مانع تجاری نیست!
شما می‌توانید با همکاران تجاری خود از سراسر جهان دیدار کنید بدون اینکه نگران ارتباط خود باشید. سری گوشی‌های هوشمند HUAWEI Mate 10 با دارا بودن ویژگی‌های ترجمه همزمان توسط هوش مصنوعی تجربه بی‌نظیری را به شما ارائه می‌دهد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا مکالمات و متون را در بیش از ۵۰ زبان درک کنید؛ این ویژگی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در حدود ۳۰۰ درصد سریعتر از نمونه‌های مشابه شده است.
 
فضای خصوصی و Huawei Share
حتی هنگام انجام کسب‌وکار، می‌توانید فایل‌های شخصی خود را حفظ کنید! با استفاده از این ویژگی می‌توانید یک بخش از ذخیره‌سازی را با یک رمز عبور متفاوت تنظیم کنید تا فایل‌های شخصی و اسناد خود را در یک فضای خصوصی نگه‌دارید. Huawei Share یک ویژگی منحصربه‌فرد ارائه‌شده توسط گوشی هوشمند HUAWEI Mate 10 است که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت و راحتی اسناد، فایل‌ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارید. این را اشاره‌کنیم که این فناوری ۱۰۰ برابر سریع‌تر از بلوتوث است و به‌راحتی می‌توانید با سایر دستگاهها بدون نیاز به اتصال به سیم، اطلاعات خود را جابه‌جا کنید.
 
تأیید بینالمللی توسط مؤسسات شناختهشده
به‌عنوان یک اظهارنظر نسبت به عملکرد عالی سری Huawei Mate 10، ااین دستگاه چندین جایزه به دست آورده است به‌ویژه جایزه دستگاه اندرویدی سال، ثابت می‌کند که برتری نه تنها در مورد ویژگی‌های آزمایشگاهی، بلکه در مقایسه با سازگاری و تجربه کاربری است.
برای ۲۰۱۸ سریع‌تر تصمیم بگیرید. بدانید یک گوشی هوشمند قدرتمند در دست شماست!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا