اخبار

سن دیسک جدید،کارت حافظه ای قدرتمند برای فضا و سرعت بیشتر

ویژگی منحصر به فرد گوشی‌های اندرویدی نسبت به iOS ها، امکان افزایش حافظه داخلی گوشی یا تبلت با استفاده از کارت‌های حافظه جانبی است. این حافظه‌های جانبی معمولا از سریع و به صرفه نیستند و حتی در کلاس‌های بالایشان هم سرعت خواندن نوشتن اطلاعات روی آن‌ها تفاوت زیادی با حافظه پیش‌فرض گوشی دارد. حافظه جدید سن دیسک علاوه بر فضای ذخیره سازی بسیار زیاد، سرعت بسیار بالایی نیز ارائه کرده است.
گوگل در اندروید ۶ که در سال ۲۰۱۵ پا به میدان گذاشت، نصب برنامه‌ها روی حافظه‌های جانبی را امکان پذیر کرد. گرچه این ویژگی به اجرا شدن کند برنامه‌های نصب شده روی حافظه ختم می‌شد؛ اما برای کاربرانی که با مشکل جدی کمبود حافظه دست و پنجه نرم می‌کردند راه نجات مناسبی به نظر می‌رسید.
امروز در  CES 2017 کارت حافظه جدید سن دیسک با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت معرفی شد. این میزان حافظه به اندازه هارد داخلی گران قیمت‌ترین مدل آیفون است و به طور اختصاصی برای کاربرانی طراحی شده که علاقه‌ای به حمل هاردهای اکسترنال یا فلش مموری ندارند. سن دیسک جدید  با نام Ultra microSDXCTM UHS-I ، نسخه  حرفه ای شناخته می‌شود.کارت حافظه جدید سن دیسک به واسطه این فناوری می‌تواند سرعت بسیار بالایی به هنگام نوشتن یا خواندن اطلاعات از خود به جای بگذارد و اپلیکیشن‌ها را با سرعتی معادل سرعت باز شدن سایر برنامه‌هایی که روی افظه اصلی نصب شده‌اند، اجرا کند. جالب است بدانید امکان دسترسی به عکس‌ها، فیلم‌ها و موسیقی روی میکرو اس دی همزمان با اجرای اپلیکیشن نصب شده روی آن بدون کوچک‌ترین افت سرعت نیز فراهم شده و تجربه‌ای بی‌نظیر برای کاربر رقم می‌زنند.
سن دیسک
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا