اخبار

سونی با OmniBalance خود خداحافظی خواهد کرد

سونی طی چند سال اخیر از طراحی OmniBalance استفاده کرده است و پس از چند سال هنوز هم دست از این طراحی نکشیده است. اخیرا شایعاتی منتشر شده که ممکن است موجب خوشحالی این دسته از هواداران سونی باشد. بنابر گزارش‌های غیر رسمی، سونی در نظر دارد از طراحی جدیدی برای گوشی‌های سال ۲۰۱۸ خود استفاده نماید و سرانجام با طراحی آمنی‌بالانس خداحافظی کند.
نمایشگاه MWC و IFA دو رویدادی است که در آن سونی گوشی های خود را معرفی می کند. شایعات منتشر شده به ارائه‌ی گوشی هوشمند جدیدی با طراحی متفاوت در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل سال آینده اشاره دارند. این دستگاه قرار است از سبک طراحی جدید سونی موسوم به «میرای»، به معنای «آینده» استفاده کند.
البته سونی هنوز هم بر پایه طراحی گوشی های با حاشیه کار می کند که شایعاتی نیز مبنی بر عدم استفاده مجدد سونی از این طراحی در گوشی های بعدی خود بود. OmniBalance  تنها طراحی نیست که سونی به آن دل بسته است. پس این احتمال وجود دارد که «میرای» ثمره‌ی این تلاش‌ها باشد. از آنجا که اخبار معتبری در تائید یا رد صحت این شایعات منتشر شده است، نمی‌توان با قاطعیت در مورد آن‌ها اظهار نظر کرد. سونی شرکتی است که پیشینه‌ای بلند در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولات خلاقانه دارد؛ همین مسئله نیز اخبار مرتبط با تغییر سبک طراحی گوشی‌های هوشمند این شرکت را جذاب‌تر می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا